אישום: ‏מטפל סיעודי ‏ניקה באמצעות מסיר שומנים מטופל

תושב ירושלים, 58, נאשם בגרימת חבלה מחמירה ובהתעללות בחסר ישע לאחר שהשתמש בחומר ניקוי על גופו של סיעודי וגרם לו לכוויות קשות
אייל חן |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 58 בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והתעללות בחסר ישע. הנאשם, מטפל סיעודי, נעצר לפני כשבוע בחשד שניקה‏ באמצעות מסיר שומנים מטופל וגרם לו לנזקים ולכוויות קשות.

עוד בפלילים:

ריסס מסיר שומנים על החיתול

על פי כתב האישום הנאשם עבד בבית אבות ומעון לתשושים וחולים סיעודיים. במסגרת עבודתו הוא היה אחראי על מטופל סיעודי בן 53 המרותק לכיסא גלגלים ובשל נכותו נאלץ ללבוש חיתול במהלך היום ולהיעזר במטפל לעשות את צרכיו.

ב-28 באפריל 2021, כך מתואר בכתב האישום, ביקש המטופל מהנאשם לסייע לו להיכנס לשירותים שבחדרו כדי שיוכל לעשות את צרכיו. הנאשם הכניס אותו לשירותים ויצא למסדרון הסמוך, שם ביקש מעובדת הניקיון מסיר שומנים. בהמשך, על פי כתב האישום, הוא נכנס לשירותים וריסס את מסיר השומנים על מטלית ניקוי וכן על החיתול של המטופל.

הפרקליטות מבקשת מעצר עד תום ההליכים

לאחר מכן הוא שפשף את פלג גופו התחתון של המטופל במטלית הספוגה במסיר השומנים והלביש לו את החיתוך הספוג בחומר המסוכן. המטופל הרגיש בצריבה בגופו ואמר לנאשם ששורף לו. הוא סבל מתחושת צריבה ושריפה במשך מספר ימים עד שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגמרו לו חבלות חמורות וכוויות כימיות עמוקות.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות