בן 19 נאשם: "נצמד לנשים בשוק מחנה יהודה ונגע בהן"

על פי כתב האישום, הנאשם, תושב ירושלים, ביצע מעשים מגונים בילדות ובנשים ששוטטו בשוק. כשאותר ע"י המשטרה ניסה להימלט, התנגד למעצרו וסירב להזדהות
גילי סיוון-כהן |
שוק מחנה יהודה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 19, בגין מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים, ללא הסכמתו החופשית, מעשה מגונה באדם בלא הסכמתו, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות, לאחר שביצע מעשים מגונים בילדה בת 12 ונשים בשוק מחנה יהודה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

עוד בפלילים:

על פי כתב האישום, לפני כשלושה שבועות, הלכה ילדה בת 12, ברחוב אגריפס בירושלים, בדרכה לבית הספר בו היא לומדת, יחד עם שני אחיה הקטנים. הנאשם, אשר שהה באותה עת ברחוב הבחין בה וגמלה בלבו ההחלטה לבצע בה מעשה מגונה לשם סיפוק, ביזוי או גירוי מיניים. הוא החל לעקוב אחריה, התקרב אליה, הושיט את ידו ונגע בישבנה פעמיים.

התנגד למעצר

בהמשך שהה הנאשם בשוק מחנה יהודה, במהלכן צרך משקאות משכרים. הוא שוטט בשוק ועקב אחר נשים שעברו לידו ונצמד אליהן מאחור במטרה לבצע בהן מעשים מגונים. באחד המקרים, התקרב הנאשם לנערה נוספת, ניגש אליה מאחור ונגע מספר פעמים בישבנה.

בהמשך למתואר, איתרו שוטרי מג"ב את הנאשם בשוק והובילו אותו הרחק מן המקום. הנאשם ניסה לברוח כמה פעמים, סרב להזדהות, התנגד ובעט ברגלי השוטרים, ירק בפרצופו של אחד השוטרים ונשך בחוזקה את השוטרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות