קצין משטרה הורשע במעשה מגונה בקולגה

רפ"ק דוד הרוש, ששימש בעבר כעוזר אישי בלשכתו של המפכ"ל קובי שבתאי, הורשע כי ביצע את המעשה בקצינה אחרת, במהלך קורס פיקוד שעברו במטה המשטרה
אייל חן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

שופט בית משפט השלום בתל אביב, שאול אבינור, הרשיע את קצין המשטרה רב-פקד דוד הרוש, בגין עבירה של מעשה מגונה, לאחר שביצע מעשה מגונה בקצינה שהיתה עימו בקורס פיקוד ומטה בתום בילוי משותף של מספר חניכים מהקורס. הרוש שימש שעבר כעוזר אישי בלשכתו של המפכ"ל קובי שבתאי בעת שהיה מפקד מג"ב.

עוד בפלילים:

ליטוף בדרך למסיבה

על פי הכרעת הדין, הנאשם השתתף כחניך בקורס פיקוד ומטה (פו"מ) של משטרת ישראל שנערך במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש ובמהלך הקורס, בשעות הערב המאוחרות, לקח חלק בערב יחידה לחניכי הקורס במועדון בנמל תל אביב. הנאשם יצא למסיבה עם שלושה חניכים נוספים עמם שב למכללה בתום המסיבה. בנסיעה חזרה ישב הנאשם במושב האחורי ולצידו המתלוננת.

עם תחילת הנסיעה, כך לפי הכרעת הדין, נטל הנאשם בשתי ידיו את ידה השמאלית של המתלוננת ובניגוד לרצונה החל ללטפה. בשלב מסוים, החל ללטף את ירכה השמאלית. בהמשך הוא הכניס את אחת האצבעות שלה לפיו והחל ללקקה. בתגובה, משכה המתלוננת את ידה לאחור, הוציאה את אצבעה מפיו של הנאשם והניחה את שתי ידיה על ברכיה. הנאשם שב וחזר על מעשיו פעמיים נוספות והמתלוננת שבה והתנגדה. בשלב מסוים בהמשך הנסיעה השעינה המתלוננת את ראשה קדימה והנאשם החל ללטף את שיערה, את גבה, את כתפה השמאלית ואת ידה.

פעל באופן מודע

במענה לכתב האישום הכחיש הנאשם את ביצוע העבירה, ובבית המשפט נוהלו הוכחות ולאחר שמיעת הראיות, הרשיע בית משפט את הנאשם.

השופט אבינור ציין בהכרעת הדין כי "מכלול פעולותיו של הנאשם אף מלמד על כך שהוא פעל באופן מיני מודע ומכוון, ולא מתוך שכרות או בבלי דעת. הנאשם אמנם שתה במסיבה משקאות אלכוהוליים, אך כפי שהוא- עצמו טען, בעת הנסיעה ברכב הוא היה מודע לסביבתו ומעשיו, ופעל באופן מכוון".

________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט שאול אבינור

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות