חשד: ביקש מנשים "עזרה לקום מהרצפה" – ותקף מינית

המשטרה פתחה בחקירה לאיתור החשוד בעקבות תלונות רבות שהגיעו לתחנת בני ברק על עובד בחברת שליחויות שמבצע מעשים מגונים בנשים ברחבי גוש דן
אייל חן |
שליח ביקש "עזרה לקום מהרצפה" ושלח ידיים "אילוסטרציה"
אילוסטרציה shutterstock

רצו לעזור ועברו מעשים מגונים. המשטרה עצרה בת"א עובד חברת שליחויות, בחשד שביצע מעשים מגונים במספר נשים באזור גוש דן , לאחר שביקש מהן "עזרה לקום מהרצפה". ביהמ"ש האריך את מעצרו של החשוד, כבן 25, ובמשטרה ממשיכים לחקור את הפרשה.

עוד בפלילים:

ביקש "עזרה לקום מהרצפה" ושלח ידיים

שוטרי תחנת בני ברק ניהלו במהלך השבועות האחרונים חקירה מסועפת, במסגרתה בחנו תלונות שהתקבלו במשטרה ממספר נשים ברחבי גוש דן, אשר הציגו לכאורה שיטה זהה בה עפ"י החשד נפלו קורבן למעשים מגונים שביצע בהם עובד חברת שליחויות.

מהתלונות עולה כאמור, שהנשים פגשו בשליח בערים גבעתיים, רמת גן ויפו כשהוא לכאורה מוטל על הקרקע ומבקש סיוע לקום, ובעת הגשת העזרה, שלח את ידיו עפ"י החשד לאיברים מוצנעים בגופן.

החשוד זוהה

בתום בחינת התלונות, לרבות הצלבת עובדי השליחויות למקום ומועדי האירוע, הצליחו השוטרים לחשוף את זהותו של החשוד – תושב אחד הכפרים בצפון כבן 25 העובד באזור ת"א ואיתרו את מיקומו ועצרו אותו לחקירה, בסיומה נכלא.

בהתאם לצורכי החקירה, בקשה המשטרה את הארכת מעצרו של החשוד ובתום בחינת ממצאיה קבע בית המשפט את המשך מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות