אישום: בני זוג סחטו בכיר בעיריית י-ם

השניים נאשמים כי הוציאו מהעובד כספים בהיקף של 2.5 מיליון שקלים על פני כשנה ואיימו כי אם לא ישלם יפרסמו אודות נטיותיו המיניות
גילי סיוון-כהן |
סחטו בכיר בעיריית י-ם דרך אפליקציית הכרויות
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד בני זוג, תושב העיר בן 30 ותושבת מעלה אדומים, בת 33, בגין סחיטה באיומים, התחזות כאדם אחר, קבלת דבר במרמה והשמדת ראיה. השניים התחזו לקטין שנותן שירותי מין, גבו תשלום מראש מבלי לתת את השירותים במקרה אחר סחטו בכיר בעיריית י-ם ב-2.5 מיליון שקלים לאחר שיצר קשר עם קטין.

עוד בחדשות:

על פי כתב האישום, לפני כשנתיים תכנן הנאשם לקבל במרמה כספים באמצעות פתיחת פרופיל באפליקציית גריינדר, אפליקציית היכרויות לקהילת הלהט"ב. הנאשם השתמש בתמונה של קטין כתמונת הפרופיל והציג את עצמו בכזב. הוא החל להתכתב עם פרופילים שונים באפליקציה, להציע מפגש מיני ולקבוע עם אנשים שונים מפגש מיני בתשלום. הוא היה מקבל את התשלום מראש, ללא כוונה לקיים בפועל את המפגש המיני, ועוזב את המקום.

בשלב מסיים, נטען באישום, פנה הנאשם למתלונן, הציע לו מפגש מיני תמורת תשלום והשניים קבעו להיפגש באותו הערב. בשלב זה, זיהה הנאשם את המתלונן כבכיר בעיריית ירושלים, ותכנן לצלם את המפגש המיני ולהשתמש בצילום כדי לסחוט ממנו עשרות אלפי שקלים לפחות.

סחטו בכיר בעיריית י-ם דרך אפליקציית הכרויות

המתלונן הגיע לפגישה ומסר את התשלום לנאשם שהכווין אותו לדירה בקומה העליונה בבניין בה המתין קטין, אשר קיבל הדרכה מראש מהנאשם מה לעשות. בינתיים, צילם הנאשם את הנעשה בדירה. הקטין הורה למתלונן להתפשט, בזמן שהוא נכנס להתקלח. לאחר מכן הוא יצא מהמקלחת ואמר שאינו מעוניין במפגש והמתלונן עזב את הדירה.

על פי כתב האישום, כעבור מספר דקות התקשר הנאשם למתלונן ואמר לו שהמפגש צולם, וכך גם ההתכתבויות באפליקציית גריינדר. הוא איים על המתלונן שיפיץ את הסרטון והתמונות לכל עובדי העירייה ולמשפחתו ושאם יפנה למשטרה הוא ידע מכך ויפיץ את המידע שברשותו.

"עוקץ כלפי הומואים"

הנאשמים המשיכו לסחוט מהמתלונן באיומים סכומי כסף גדולים תחת האיום של הפצת הסרטון והתמונות והנאשם נהג להעביר לנאשמת את הכספים לשימוש. באחד המקרים, פנה הנאשם למתלונן ודרש 550 אלף שקלים. המתלונן אמר לנאשם שאין לו כסף, והנאשם השיב "החיים שלך יותר חשובים מכסף", וזאת כדי להפחידו. הוא איים על המתלונן שיטמין לבנת חבלה ברכבו, ו"יעיף" אותו באוויר יחד עם הרכב. כתוצאה מכך העביר לו המתלונן את הכסף. במשך כשנתיים העביר המתלונן לנאשמים, כתוצאה מאיומיו של הנאשם, סכום כולל של 2.5 מיליון שקלים.

על פי האישום השני איים הנאשם על ספר ומקעקע, על רקע חוב קודם שלו לאדם אחר. כחלק מהסחיטה כלפי הספר הנאשם דרש להשתמש בדירה שלו לצורך ביצוע "עוקץ כלפי הומואים" כדבריו. כמו כן, הוא דרש מממנו לסייע בצילום המתרחש בדירה. במסגרת האירועים המתוארים דרש הנאשם מהקטין לפגוש את הבכיר בעיריית ירושלים בדירה לצורך מפגש מיני. בתחילה הוא סירב ואז איים עליו הנאשם כי ישרוף את ביתו ויכה את משפחתו. כתוצאה מכך הסכים הקטין לבצע את שנדרש ע"י הנאשם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות