בעל חנות תכשיטים חשוד: העלים מיליון שקלים מרשויות המס

רוברט קוסשוילי נעצר בחשד שדיווח על מחזור של 300 אלף שקלים כשבפועל הכנסותיו עמדו על 1.4 מיליון שקלים. הוא שוחרר ע"י ביהמ"ש תחת תנאים מגבילים
נעמה כהן |
רשות המסים, ארכיון.

רוברט קוסשוילי, בעל חנות תכשיטים בתל אביב, הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב-יפו בחשד להעלמת הכנסות בסכום של מעל מיליון שקלים. מבדיקה של רשות המיסים הכנסותיו מכרטיס אשראי בלבד עמדו על 1.4 מיליון שקלים אולם הוא דיווח שהמחזור שלו 300 אלף שקלים. השופט אור ממון שחרר את החשוד בתנאים מגבילים.

עוד בענייני מסים:

מבקשת המעצר עלה כי במסגרת מבצע ביקורות מס הכנסה ארצי, עלה כי סך התקבולים מכרטיסי האשראי שהופקדו בחשבון הבנק של קוסשוילי עולה על מחזור הכנסותיו המדווח.

בעקבות ממצאי המבצע, פתח פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף פקיד שומה חולון, בחקירה גלויה. על פי החשד במהלך השנים 2017 – 2019 הופקדו בחשבונות הבנק של קוסשוילי תקבולים מכרטיסי אשראי בסך של כ-1.4 מיליון שקלים, כאשר מחזור הכנסותיו המדווח בשנים אלה מסתכם לסך של כ-300 אלף שקלים כמו כן, עולה החשד כי קוסשוילי ניהל פנקסים כפולים.

כאמור, השופט אור ממון מבית משפט השלום בתל אביב-יפו שחרר את החשוד בתנאים מגבילים בהם התחייבות עצמית על סך 300 אלף שקלים, ערבות צד ג' על סך של 250 אלף שקלים, הפקדת מזומן על סך 40 אלף שקלים וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.

___________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אור ממון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות