סופ"ש במגמת אכיפה: 3,130 דוחות

בפעילות של משטרת התנועה נרשמו במהלך סוף השבוע האחרון דוחות רבים נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ונגד בריונות בכבישים
דניאל בן חמו |
פעילות אכיפה של משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה.

שוטרי אגף התנועה, רשמו במהלך הסופ"ש 3,130 דוחות במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים ועבירות של בריונות בכביש ברחבי הארץ. בין השאר רשמו השוטרים 940 דוחות על נהיגה מופרזת, 555 דוחות על שימוש בטלפון הנייד ו-1978 דוחות לרוכבי הדו-גלגלי.

במהלך פעילות המשטרה נרשמו 940 דוחות נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם. בנוסף, נרשמו 555 דוחות בגין שימוש בטלפון נייד. על פי המשטרה, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה עבירה חמורה ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה.

תחת השפעת סמים

עוד ניתנו 187 דוחות נרשמו כנגד רוכבי דו-גלגלי. כמו כן, חולקו 156 דוחות לנהגי רכב כבד שביצעו עבירות תנועה או שברכבם התגלו ליקויי בטיחות ותקינות.

במהלך סוף השבוע נתפסו 58 נהגים כשהם נוהגים תחת שכרות אלכוהול או תחת השפעת סמים.

שוטרי התנועה בפעולה. צילום: דוברות המשטרה

במסגרת מבצע האכיפה נפסל רישיון הנהיגה של 116 נהגים למשך 30 ימים בגין עבירות חמורות שביצעו. בנוסף, 79 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם.

אכיפה בלתי מתפשרת

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי אגף התנועה ימשיכו בפעילות אכיפה ממוקדת ובלתי מתפשרת בדגש לצירי תנועה בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים. הפעילות מתבצעת באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגיים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות