תיעוד: פרץ לכלי רכב בחניונים תת קרקעיים

תושב חולון, בשנות ה-30 לחייו, נאשם בביהמ"ש השלום בת"א בפריצה למספר כלי רכב בעיר ובגניבה. סרטוני האבטחה תיעדו חלק ממקרי הפריצה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב חולון בשנות ה 30, לחייו בחשד שפרץ למספר כלי רכב בעיר וגנב מתוכם רכוש. מתיעוד חלק האירועים עולה כי חלק מכלי הרכב אליהם פרץ אפילו לא היו נעולים.

עוד בחדשות:

המשטרה ניהלה במהלך השבועות האחרונים חקירה בתחום עבירות הרכוש בחולון, עם קבלת מספר תלונות בעלות מאפיינים דומים, במסגרתן נפרצו מספר כלי רכב בחניונים תת קרקעיים ונגנב מתוכם רכוש.

אמצעים טכנולוגיים

בתוך כך, חוקרי מחלק פשעים במרחב איילון הפעילו אמצעים טכנולוגיים מגוונים אשר הביאו לזיהוי של חשוד במעשים, תושב חולון בשנות ה-30 לחייו. המשטרה עצרה אותו לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב כאשר חקירת המשטרה העלתה בנוסף חשדות כי נהג ברכב גנוב וזאת מבלי שהוציא רישיון נהיגה מימיו וכן החזיק רכוש חשוד כגנוב.

היום, עם סיומה של החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א נגד הנאשם כתב אישום בגין עבירות אלו וכן בקשה להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות