עוה"ד אריקה סולומון וסר ורועי ביטון השיקו את חברת Lawyers

בנוכחות כ-250 איש מצמרת עולם המשפט בישראל נחנכה החברה החדשה המציעה תוכן והדרכה משפטית להכשרה מקיפה וחדשנית של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה
%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%91%d7%99%d7%98%d7%a8 |
טקס ההשקה: עו"ד רועי ביטון, עו"ד ציון אמיר, עו"ד אריקה סולומון וסר מנכ"לית LAWYERS, עו"ד אמיר עמר

חברת Lawyers הינה חברת תוכן והדרכה משפטית להכשרה מקיפה וחדשנית של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה.
Lawyers הוקמה ע"י עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון בשיתוף עם חברת ההשקעות Spero Impact Solutions בראשותו של רוברט זינגר, יו"ר חבר הנאמנים של World ORT בהתנדבות ולשעבר מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי. פיתוח השיטה וכתיבת הספרים החדשים ללימוד נמשכה כשנה בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.

חברת Lawyers הוקמה לאור המשבר הגדול של בוגרי הפקולטות למשפטים – שבשנת 2017 ביצעה לשכת עו"ד שינוי במתכונת הבחינות להסמכת עו"ד ומאז רק כ-48% בממוצע מהסטודנטים למשפטים עוברים את מבחני ההסמכה, לעומת 78% בממוצע שעברו את מבחני ההסמכה בשנים שקדמו לשינוי.

חברת Lawyers מתכוונת להביא איתה רוח חדשה של שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי המומחים המובילים מעולם המשפט בישראל ומלווה על ידי דמויות מפתח בתחומי המשפט השונים – מהאקדמיה והפרקטיקה, וכן שופטים בדימוס מכלל ערכאות השיפוט.

עו"ד רועי ביטון, פרופ' גבריאלה שלו יו"ר הועדה, עו"ד אריקה סולומון וסר, עו"ד אביה אלף

המטרה המרכזית של הקמת חב' Lawyers הינה לפתח את המיומנויות והכישורים של העוסקים במקצוע עריכת הדין- בדגש על הבנייה, לוגיקה וחשיבה משפטית, הקניית ידע משפטי המבוסס על הבנה מעמיקה ופיתוח מיומנויות של בניית טיעונים משכנעים וכתיבה משפטית אפקטיבית.

חברת Lawyers מתכוונת להביא איתה רוח חדשה של שיטת הכנה ייחודית לבחינות הלשכה במתכונת הנוכחית. השיטה פותחה על ידי המומחים המובילים מעולם המשפט בישראל ומלווה על ידי דמויות מפתח בתחומי המשפט השונים – מהאקדמיה והפרקטיקה , וכן שופטים בדימוס מכלל ערכאות השיפוט.

עו"ד רועי ביטון, עו"ד אריקה סולומון, גברת סוניה גומס דה מסקיטה, מר רוברט זינגר

חברת Lawyers בנתה במשך למעלה משנה תכנית מקיפה המתאימה ביותר למתכונת מבחני ההסמכה של לשכת עו"ד כדי לאפשר לכל נבחן למקסם את סיכויי ההצלחה בבחינה ולאפשר לו להתברג למקצוע עריכת דין עם ידע מקצועי נרחב.

עו"ד אריקה סולומון וסר מנכ"לית LAWYERS, עו"ד מאיר מזרחי, עו"ד אמיר עמר, עו"ד פנחס רובין, פרופ' גבריאלה שלו יו"ר הועדה, פרופ' השופט בדימוס עודד מודריק, עו"ד ציון אמיר, פרופ' חמי בן נון , עו"ד אביה אלף, מר רוברט זינגר יו"ר דירקטוריון LAWYERS , חברת דירקטוריון LAWYERS גברת סוניה גומס דה מסקיטה, עו"ד רועי ביטון מייסד וחבר דירקטוריון LAWYERS

חב' הוועדה האקדמית המייעצת של חב' Lawyers:

יו"ר הוועדה: פרופ' גבריאלה שלו, לשעבר שגרירת ישראל באו״ם, חברת סגל בכירה בקריה האקדמית אונו
כבוד נשיא בית הדין הארצי לעבודה (בדימ'), השופט יגאל פליטמן
כבוד סגן נשיא בית המשפט המחוזי תל-אביב יפו (בדימ'), פרופ׳ עודד מודריק
עו״ד אביה אלף, לשעבר מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה
פרופ׳ חמי בן נון, חוקר רב-תחומי במשפט הישראלי
עו״ד ציון אמיר, עורך דין פלילי בכיר
עו״ד בעז בן צור, משרד עורכי הדין בן צור ושות'
עו"ד ראובן בכר, שותף בכיר במשרד עו"ד פישר בכר חן וול אוריון ושות'
עו״ד מאיר מזרחי, משרד עורכי הדין מאיר מזרחי ושות'
עו״ד אמיר עמר, מייסד וראש משרד עורכי הדין AYR
עו״ד פנחס רובין, ראש משרד עורכי הדין גורניצקי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות