אישום: צעק לעבר חרדים "הכותל שלנו" ואז היכה אותם

כתב אישום נוסף של תקיפה ממניע גזענות הוגש נגד תושב י-ם, 23, על כך שבמהלך הרמדאן פצע אזרחים בעלי חזות חרדית ברחוב דרך שכם
דניאל בן חמו |
תקיפה ממניע גזעני - אילוסטרציה
המהומות בשער שכם, בחודש שעבר. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום, נגד תושב העיר בן 23, בגין פציעה בנסיבות מחמירות ממניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור והחזקת סכין או אגרופן, זאת לאחר שהיכה חרדים באמצעות חפץ חד. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו. כתב אישום זה מצטרף למספר כתבי אישום נוספים שהוגשו בימים האחרונים נגד תושבי מזרח י-ם על תקיפת אזרחים, בעלי חזות חרדית, ברחבי העיר.

עוד בחדשות:

על פי כתב האישום, בעת חודש הרמדאן, נהג הנאשם ברכבו ברחוב דרך שכם בירושלים כשהוא מחזיק בחפץ חד. באותה העת צעדו ברחוב דרך שכם שני בני אדם הלבושים בלבוש יהודי-חרדי וכיפות על ראשיהם. במהלך נסיעתו, הבחין בהם הנאשם כשהם צועדים בסמוך לרכבו. הנאשם עצר את רכבו, הלך במהירות לעברם כשהוא חמוש בחפץ החד וחסם את נתיב הליכתם בעת שביקשו לחצות את הכביש. הנאשם פנה אל השניים ושאל אותם מספר שאלות, עוד בטרם הם הספיקו להשיב הוא צעק לעברם "הכותל שלנו" ו-"אללה הוא אכבר" והיכה אותם בפניהם באמצעות החפץ החד שהיה בידו.

שלף אקדח

בשב מסוים אחד מהם שלף אקדח אותו נשא ברישיון וכיוון אותו לעבר הנאשם, ביחד עם חברו הם פעלו בכוח על מנת לעכב את הנאשם ולמסור אותו לרשויות המשטרה. לצורך כך, אחד מהם השכיב את הנאשם על הקרקע עד אשר אחד אחר קרא לתגבורת של כוחות הביטחון.

כעבור דקות ספורות החלה במקום התקבצות של צעירים ערבים מסביבם, ואלה קראו לעברם קריאות ופעלו בכוח על מנת למלט את הנאשם מידיהם. הצעירים הובילו את הנאשם לרכבו תוך שהם מונעים מהמתלוננים להמשיך מלעכבו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננים חתכים בפניהם, דם ניגר מהם והם נדרשו לטיפול רפואי בבית החולים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות