מתוך הכלא: האסיר ניסה להגיע לפרודתו במעון לנשים מוכות

הגבר, המרצה 41 חודשי מאסר על תקיפת בת הזוג, ניסה, על פי הרשעתו, לאתר את מיקומה מתוך הכלא ואף פנה לבני משפחתה כדי שיסייעו לו: "אעשה לה בלאגן"
גילי סיוון-כהן |
טלפון אסיר כלא בית סוהר שיחה
טלפון בבית הסוהר. צילום: פלאש 90

שופט בית משפט השלום ברמלה, מנחם מזרחי, גזר חודש מאסר בפועל, על אסיר שהורשע בפגיעה בפרטיות של פרודתו לאחר שניסה להגיע לכתובת המעון לנשים מוכות בו היא שהתה בגללו. השופט מזרחי גם גזר עליו 3 חודשי מאסר על תנאי, זאת בנוסף על 41 חודשי מאסר להם נידון לאחר שהורשע בתקיפת בת הזוג. "התנהגות בזויה המלמדת על חוסר מורא מאימת הדין", כתב השופט בהחלטתו.

הנאשם והמתלוננת הינם בני זוג פרודים בהליך גירושין ולהם 3 ילדים משותפים. אותה עת, היה הנאשם במעצר בגין עבירות שאותן ביצע כלפי המתלוננת בעוד שהיא שהתה במעון לנשים מוכות. בשלב מסוים הנאשם יצר קשר עם אם המתלוננת ומסר לה את מיקום המקלט לנשים מוכות, בו היא שוהה.

"אוי ואבוי"

הנאשם, כך נטען, אמר לאם שפרודתו "עושה בלגאן" וכי "המקלט לא עוזר, כי אחר כך ייקחו לה את הילדים". עוד אמר שנותנים למתלוננת כדורים במקלט וכן הוסיף: "אני לא רוצה לעשות לה בעיות. אני אעשה לה בלגאן, אם לא אני מתקשר עכשיו חברים שלי אוי ואבוי שמה".

בהמשך השיחה, כך תואר בכתב האישום, ביקש הנאשם לשוחח עם אחיה של המתלוננת, ובשיחה עמו אמר לו כי הרווחה והמקלט למעון נשים מוכות משגעים לה את השכל, שהם נותנים לה כדורים, שבסוף הם ייקחו לה את הילדים, וכן אמר: "תיקחו אותה תלכו עם האוטו שלך אני אביא לך כסף לדלק, מה, תלכו איפה שהיא נמצאת שימו אותה באוטו עם הילדים ותיסעו".

מאסר על תקיפה

בנוסף אמר: "בסוף ייקחו לה את הילדים והיא תבכה את הדם שלה". לאחר מכן פנה הנאשם לחברו וביקש ממנו לברר את מיקום המעון לנשים מוכות בו שוהה המתלוננת יחד עם הילדים הקטינים.

השופט מזרחי שגזר את עונשו של הנאשם בגין חמישה אישומים של תקיפת המתלוננת ותקיפת בני משפחתו ל-48 חודשי מאסר בפועל (המחוזי הקל בעונשו ל-41 חודשים) קבע כי הנאשם ביצע עבירות חמורות.

"אינו מניח לה"

"הוא ביקש להתחקות אחר מיקומה של המתלוננת", כתב השופט, "אשר שהתה במעון לנשים מוכות, בעוד הוא אסיר ומנהל משפט במסגרת ערכאת הערעור בגין עבירות אלימות כלפיה. זוהי התנהגות בזויה המלמדת על חוסר מורא מאימת הדין".

השופט הוסיף: "עיון בתצהיר נפגעת עבירה מתאר את נזקיה של המתלוננת, את המהלכים שהיא נקטה לשיקום חייה, את רצונה לחיים שקטים ובטוחים אשר הופרעו מרגע שנודע לה, כי הנאשם ממשיך לנסות לאתר את מיקומה, למרות שהוא עצור, את העובדה כי הוא אינו מניח לה ואינו משנה את דרכו".

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט מנחם מזרחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות