אישום: היכה צעירים דתיים ברכבת הקלה ‏והעלה לרשת

נער בן 17 נאשם בתקיפה ממניע גזעני ובפגיעה בפרטיות לאחר שפגע בצעירים בעלי חזות דתית והפיץ ברשת הטיקטוק תיעוד של המעשה
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית המשפט השלום לנוער בירושלים, כתב אישום נגד נער בן 17, בגין תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות, זאת לאחר שתקף צעירים בעלי חזות דתית ברכבת הקלה והפיץ את התיעוד ברשת הטיקטוק.

על פי כתב האישום, בערב יום העצמאות, עלה הנאשם לרכבת הקלה בירושלים בתחנת כיכר ספרא, יחד עם עוד שישה נערים נוספים. מספר דקות לאחר מכן, בתחנת "שמעון הצדיק", עלו לרכבת שני צעירים שהתיישבו באחד הספסלים ברכבת בקרון בו ישבה החבורה. הנאשם הבחין בצעירים שהיו בעלי חזות דתית יהודית והחליט לתקוף אותם.

סטר בחוזקה

כאשר הרכבת הגיעה לתחנת שועפאט, ניגש הנאשם לעברם של הצעירים, הניף את ידו וסטר בחוזקה בפניהם והכל כאשר האירוע כולו מתועד על ידי חברו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו. אף הצעיר הנוסף חש בכאב ומשקפי הראייה שלו עפו מפניו מעוצמת הסטירה.

על פי כתב האישום, הפיץ הנאשם את הסרטון למספר אנשים נוספים. בהמשך, הסרטון הגיע לאדם נוסף שהפיץ את הסרטון ברבים ברשת החברתית "טיק טוק" כאשר מעל הסרטון מתנוסס כיתוב בערבית שפירושו: "אתם תמשיכו למחוק ואני אמשיך להעלות, זה או העם הפלסטיני או אתם". עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות