שירות חדש לרישום חברה באופן מקוון

רשם החברות משיק שירות טכנולוגי חדש שמאפשר רישום חברה ללא צורך בהתייצבות פיזית וללא סיוע עורך דין. המהלך עשוי לקדם את ישראל בדירוג הבנק העולמי
%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
רישום מקוון. אילוסטרציה envato

בימים אלו הושק על ידי רשם החברות במשרד המשפטים שירות טכנולוגי חדש, המאפשר רישום חברה באופן מקוון, בקלות וביעילות, ללא צורך בהתייצבות פיזית, הגשת תקנון חברה ואימות מסמכי התקנון על ידי עורך דין. כתחליף לכך, די יהיה בהזדהות של בעלי המניות והדירקטורים באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית.

במסגרת השירות תינתן האפשרות לעשות שימוש בתקנון חברה מובנה ומקוון, תוך מתן אפשרות לרושם החברה להטמיע בתקנון המובנה סעיפים נוספים לפי בחירתו. השירות אינו תחליף ליעוץ מקצועי ויש בו להקל גם על גורמי המקצוע (כגון עו"ד ורו"ח) להגיש בקשות לרישום חברה באופן פשוט ומהיר, מבלי שהלקוח יידרש להתייצב פיזית במשרדם באמצעות זיהוי הלקוח מרחוק, וייעול הליך הרישום.

נוסף על כך, השירות החדשה אמור לקדם את ישראל באופן משמעותי בדירוגה בקטגוריית "הקמת עסק" במדד קלות עשיית עסקים של הבנק העולמי ("Doing Business").

השירות החדש מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, אשר הושקו לאחרונה על ידי משרד המשפטים ושמטרתם לספק שירות יעיל, נגיש וזול יותר לציבור. בין הפרויקטים ניתן למנות השקת צוואה דיגיטלית, בקשות מקוונות לאישור צוואה וירושה, רישום משכון באופן מקוון, אפשרות לקבל אינדיקציות על שינויים שנעשו בחברה, ומתן אפשרות לתצהיר עורך דין ללא התייצבות פיזית, בהזדהות ממשלתית מאובטחת. לאתר החדש של רשם החברות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות