אישום: סחט כספים מקשישה

תושב י-ם נאשם כי פרץ לביתה של הקשישה ודרש 700 שקלים והמשיך לפנות אליה שוב ושוב בדרישה לרכוש ולכסף תחת האיום כי יהרוג אותה אם לא תעשה כן
רונן לוי |
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 32 בגין שוד, התפרצות למקום מגורים, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, סחיטה באיומים ועבירות נוספות. הנאשם שדד באלימות קשישה בביתה וגם אמר לה שיבוא כל שבוע לקחת ממנה כסף. זאת, תוך שאיים עליה כי אם לא תעשה כן – יפגע בה ויהרוג אותה.

עוד בפלילים:

על פי כתב האישום, לפני למעלה מעשרה ימים, בשעות הצהריים התפרץ הנאשם לביתה של המתלוננת, אחז בה ואמר: "תביאי לי כסף, אני רוצה הרבה כסף". בשל חששה היא מסרה לו 700 שקלים במזומן שהיו מיועדים לתשלום חשבונות. הנאשם אמר לה כי הסכום שנתנה לו אינו מספיק והיא השיבה כי ברשותה קופת צדקה המיועדת ליתומים והציעה לו לקחת את תכולתה.

ביקש שלא תתקשר למשטרה

סמוך לכך, ביקשה המתלוננת מהנאשם שלא יעשה לה דבר משום שהיא אלמנה, אז, הוא היכה אותה במכת אגרוף בפניה. על פי כתב האישום, בעת שהסתובב הנאשם בבית, על מנת לגנוב סכום כסף נוסף, הוא הבחין כי הבית מרושת מצלמות. לשם מניעת איתורו, הוא הזיז את כיוון המצלמות והסב להן נזק.

בשלב מסוים, נטען בכתב האישום, ביקש הנאשם מהמתלוננת כי לא תתקשר למשטרה, לקח לה את מכשיר הטלפון הנייד והכניסו לכיסו. המתלוננת ניסתה לברוח מהבית ויצאה מדלת הכניסה. הנאשם רדף אחריה ומשך אותה בחוזקה לתוך הבית, תוך שפניה נחבטו בחוזקה בדלת הכניסה, ולאחר מכן נעל את דלת הבית ואת חלונותיו.

עוד נטען בכתב האישום כי הנאשם דרש מהמתלוננת כי יגיע לביתה כל שבוע ויקבל ממנה 200 שקלים. הוא איים עליה כי אם לא תיתן לו כסף כשיבוא, הוא יפגע בה, וכי אם תספר למשטרה הוא יהרוג אותה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות בפניה, ומצלמות ביתה וסורג החלון ניזוקו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות