ליווי וייעוץ במהלך ניהול הליך הפלילי – משרד עו"ד אלטמן וסרמן

אם נפתחה נגדכם חקירה, יתכן וידרשו כי ינקטו נגדכם סנקציות, אפילו אם אין לכך סיבה מוצדקת. לכן לייעוץ המשפטי ולעו"ד העומד לצידכם חשיבות עצומה
%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%90%d7%95%d7%91%d7%99%d7%98%d7%a8 |
עו"ד ניר אלטמן
עו"ד ניר אלטמן

באם וכאשר נפתחה נגדכם חקירה פלילית, התביעה עלולה לדרוש מספר סנקציות שינקטו נגדכם, אם מדובר בשלילת רישיון מקצועי או השעיה מתפקיד ועד לדרישה במעצרכם, אפילו אם אין סיבה מוצדקת לכך- ולכן לייעוץ המשפטי ולעורך דין העומד לצידכם חשיבות עצומה.

פרקליטות מחוז ירושלים דרשה את הארכת מעצרו של נהג קו 13 של סופרבוס שהואשם בהשפלה ממניעים גזעניים, כאשר על פי האישום, הוא הכריח נער בן 13, שעלה אל האוטובוס, לומר כי הוא "אוהב ערבים ושונא חרדים" בסרטון מצולם.

עבודה מקצועית ומסורה

המשטרה דרשה את מעצרו של הנהג אבל בעקבות עבודה מקצועית ומסורה של ב"כ החשוד, עורך דין ניר אלטרמן ממשרד עורכי דין אלטרמן&וסרמן, בית המשפט קבע כי לאחר עיון בחומר החקירה המשטרתי שאין מקום להותיר את החשוד במעצר והורה על שיחררו בתנאים.

בהתבסס על הנתונים הקיימים בתיק, הנהג עתיד להיות מזוכה מכל אשמה ולאחר מכן יפעל למצות את הדין כנגד משפחתו של הקטין שבחרה להשחיר את שמו ולפגוע בפרנסתו.

חקירה משטרתית, אילוסטרציה envato

ניסיון בהליכים פליליים

זאת ועוד בהתבסס על ניסיון משרדנו בהליכים פלילים ובייצוג נפגעי עבירה, מסתמן שגורמים בישוב בית שמש שמו לעצמם כמטרה לפגוע ולהשפיל נהגים מן המגזר הערבי והאירוע האחרון מהווה עליית מדרגה כאשר אירועים קודמים באו לידי ביטוי "אך ורק" בתקיפה פיזית ומילולית של הנהגים והאירוע האחרון מראה על התנהלות שיטתית אשר שמה לעצמה מטרה להפוך את חייהם של אזרחי ישראל הלא יהודים כמותרים לפגיעה ולהשמצה.

יש לזכור כי על כל החלטה בין אם נקבעה בפסק דין בבית משפט ובין אם משמעית כדוגמת השעיה, פגיעה בשכר או פיטורין, ניתן לערער ולבקש לבטלה. חשוב להבין כי כל ההליך המשפטיפלילי נעשה תחת חוקים והנחיות מאד ספציפיות וברור לכן התייעצות במומחה לעריכת דין פלילי ורשום בלשכת עורכי הדין הישראלית הינו חובה.

כאשר ניגשים לזירה המשפטית על מנת לנהל הליך פלילי בעקבות אישום כזה או אחר, חשוב לעשות זאת יחד עם ייעוץ משפטי וליווי אישי, מסור, אמין ומקצועי משלב החקירה ועד לגזר הדין.


עו"ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות