נהג אוטובוס נאשם: דרס למוות הולכת רגל

נגד הנהג, 51, הוגש כתב אישום לביהמ"ש לתעבורה בירושלים ולפיו הוא פגע בטיגאביה בלאו, 46, בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה ובביה"ח נקבע מותה
גילי סיוון-כהן |
נשארו כל השבוע עם היחידה הצבאית. אילוסטרציה shutterstock
נהג אוטובוס. אילוסטרציה

לבית משפט השלום לתעבורה בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, נהג אוטובוס, בן 51 בגין גרימת מוות ברשלנות ואי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה, לאחר שדרס למוות הולכת רגל בת 46, על מעבר חציה.

על פי כתב האישום, לפני מספר חודשים, בשעות הבוקר, נהג הנאשם באוטובוס מבית שמש לכיוון ירושלים. באותה העת שהגיע האוטובוס לכיכר בין הרחובות הרב הרצוג ומעפילי אגוז ובה מעבר חצייה מסומן וכן תמרור המלמד על קיומו של מעבר חצייה במקום. טיגאביה בלאו, בת 46, חצתה את הכביש במעבר החצייה מימין לשמאל, בכיוון נסיעתו של הנאשם.

"נהג בחוסר זהירות"

הנאשם, אשר נהג בחוסר זהירות, לא הבחין במנוחה ופגע בה עם חזית האוטובוס. כתוצאה מהפגיעה, הוטחה המנוחה ארצה ונגררה על ידי האוטובוס, אשר המשיך בנסיעה למרחק של מספר מטרים, והמנוחה נכלאה בגלגל השמאלי הקדמי של האוטובוס.

הנאשם, נטען עוד בכתב האישום, אשר שמע קול פגיעה, עצר את האוטובוס, ורק לאחר שירד ממנו, הבחין במנוחה. המנוחה הובהלה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם, שם נקבע מותה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לפסול את רישיון הנהיגה של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות