אישום: רצח את בן דודו ב-120 דקירות סכין

מאור דדון, 28 מנתיבות, נאשם ברצח בנסיבות מחמירות של קרוב משפחתו. בעבר הורשע גם בדקירתו למוות של אביו של המנוח וריצה בשל כך 3.5 שנות מאסר
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד מאור דדון, בן 28 מנתיבות, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בן דודו בעיר. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים. לפני כחמש שנים הנאשם דקר את דודו, אביו של המנוח.

אולי יעניין אותך:

המנוח והנאשם הם בני דודים, כאשר הנאשם דקר את אביו של המנוח לפני כחמש שנים, בזמן שישבו שבעה על בן משפחה אחר. הוא הורשע בפציעה זדונית והחזקת סכין שלא כדין וריצה שלוש וחצי שנות מאסר בפועל.

על פי כתב האישום, ביום הבחירות, הגיע דדון לבית שבו בן דודו גר עם סבתו, כאשר היא לא הייתה בבית. דדון החל להכות, לחתוך ולדקור את בן דודו באמצעות סכין בפלג גופו העליון. בשלב מסוים נמלט המנוח אל החצר האחורית, נפל והתמוטט מתחת לסככה כאשר הוא שכוב על גבו, ודם רב ניגר ממנו.

רצח בכוונה תחילה

בשלב זה, נטען בכתב האישום, ניגש דדון אל בן הדוד, רכן מעליו והמשיך לדקור אותו שוב שוב בפלג גופו העליון. כתוצאה מכך, נגרמו לו יותר מ-120 פצעי חתך ודקירות. המנוח ניסה, בכוחותיו האחרונים, לנסות ולהניף את ידיו ולהגן על עצמו. שכן שהיה במקרה סמוך לחצר האחורית והבחין בדדון גוהר על בן דודו המגואל בדם, התקשר מייד לכוחות ההצלה. במקביל, הוא החל לצעוק לדדון: "מאור תעזוב אותו, תעזוב אותו". דדון המשיך לדקור את בן דודו, עד שבשלב מסוים הפסיק ועזב את המקום. בן הדוד פונה לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו.

במרבית שלבי החקירה הנוכחית, הנאשם שמר דדון על זכות השתיקה והרקע לאירוע נותר עלום. בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי דדון במעשיו "גרם בכוונה למותו של המנוח בנסיבות מחמירות ובאכזריות מיוחדת שבאה לידי ביטוי בדקירות מרובות, תוך התעלמות מוחלטת מזעקותיו של המנוח ומתחנוניו של עד הראייה שיניח לו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות