4 נערים נאשמים: תקפו מינית בת 14

הארבעה, בגילאי 14-17, נאשמים כי במהלך השנה האחרונה פגשו בנערה במספר מקרים ותקפו אותה. נאשם נוסף בפרשה, אורהאן אבו עביד, הורשע ונידון למאסר
מעיין לביא |
ילדה בת 14 הותקפה מינית - אילוסטרציה
אילוסטרציה shutterstocl

לבית המשפט השלום לנוער ברחובות, נגד 4 קטינים בני 14-17 בגין עבירות מין ואלימות, כל אחד על פי חלקו בכתב האישום, כלפי ילדה בת 14, בעיר במרכז הארץ. כתב האישום כולל את העבירות הבאות מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה ותקיפה והוא מוגש לצד הסדר טיעון ללא הסכמה על עונשם. בפרשה זו הוגש בעבר כתב אישום נגד אורהאן אבו עביד, תושב תל אביב בן 26, בגין מעשים מגונים בקטינה. אבו עביד הורשע במעשים מגונים במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליו 20 חודשי מאסר בפועל.

עוד בפלילים:

האישום: תקיפה מינית ומעשים מגונים

על פי כתב האישום במהלך 2020 נפגשו הנערה ואחד הנאשמים והתיישבו בסמוך לגן בעיר, במהלך פגישתם ביצע בה מעשה מגונה. באישום זה מואשם במעשה מגונה. על פי אישום נוסף, במהלך שנת 2020, נפגשו הנערה, עם שלושה נערים, בשלב מסוים, הנער. נותרה לבדה עם הנאשם, אשר הורה לה להתלוות אליו למרתף קרוב, שם קיים יחסי מין עם הנערה. באישום זה מואשם הנאשם בבעילה אסורה בהסכמה.

הסדר טיעון

על פי האישום השלישי, במהלך שנת 2020, נפגשו הקטינה עם נאשם נוסף שהביע בפני הנערה את רצונו לקיים עימה יחסי מין. לאחר שהיא סירבה להצעתו הוא קרע את מכנסיה. ובאישום זה מואשם הנאשם בתקיפה. באישום נוסף, נפגשו הנערה עם נאשם וחבר נוסף. במהלך הפגישה נישק הנאשם את הנערה בפיה. בהמשך עזב החבר את המקום ואז קיים הנאשם יחסי מין עם הנערה. באישום זה מואשם הנאשם בבעילה אסורה בהסכמה.

על פי הסדר הטיעון, הנאשמים יודו בכתב האישום וביהמ"ש יקבע כי הם ביצעו את העבירות המיוחסות להם. ההסדר אינו כולל הסכמה לעניין העונש. באשר לנערים שהינם חשודים נוספים בתיק, טרם התקבלה לגביהם החלטה.

כזכור, בפרשה זו הוגש בעבר כתב אישום נגד אורהאן אבו עביד, תושב תל אביב בן 26, בגין מעשים מגונים בקטינה. אבו עביד הורשע במעשים מגונים במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליו 20 חודשי מאסר בפועל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות