הקורונה נגמרה – הנדל"ן מתעורר

הדוח הכספי של גב-ים מגלה גידול בפעילות הייזום האינטנסיבית, הכוללת 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-400 אלף מ"ר ובהשקעה של כ-2.5 מיליארד שקלים
נעמה כהן |
איחור במסירה
אתר בנייה, צילום: פלאש 90

גב-ים מפרסמת הבוקר את הדוח הכספי לרבעון הראשון של שנת 2021 ומציגה המשך יציבות בכל הפרמטרים וגידול בפעילות הייזום האינטנסיבית, הכוללת 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-400 אלף מ"ר (כ-340 אלף מ"ר חלק החברה), בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליארד שקלים (חלק החברה). "קצב החזרה למשרדים מואץ, ונתוני התפוסה נמצאים בעלייה. חברות ההייטק מראות על המשך צמיחה, מובילות את המגמות בשוק, והן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים, המאיץ את המגמות בשוק הנדל"ן המניב", אומר מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ.

עוד בנדל"ן:

הרווח הנקי לבעלי המניות הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2021 בסך של כ-197 מיליון שקלים, בהשוואה ל-61 מיליון שקלים אשתקד. הגידול נובע מגידול בהכנסות מעליית שווי הוגן של נדל"ן להשקעה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסות החברה משכירות ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמו בסך של כ-134 מיליון שקלים, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.

רווח נקי

ה-NOI של החברה הסתכם ברבעון הראשון של השנה בסך של 129 מיליון שקלים, ללא שינוי לעומת אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון הראשון של שנת 2021 הסתכמה בסך של 120 מיליון שקלים, לעומת 121 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2021 ב-60 מיליון שקלים, לעומת 64 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ. צילום: אלדד רפאלי

מנכ"ל גב-ים: "הביקושים נמשכים"

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר: "הצורך של תאגידי הטכנולוגיה הבינלאומיים בנדל"ן וגיוסי עובדים לא נפגע, והביקושים להקמת מרכזי פיתוח חדשים נמשכים בעוצמה רבה. זו המגמה בשוק, שמשדרת יציבות. החברות הבינלאומיות לא מוותרות על מרכזי הפיתוח שלהן, ומשדרות כי אין תחליף לעבודה במשרד.

קצב החזרה למשרדים מואץ, ונתוני התפוסה נמצאים בעלייה. חברות ההייטק מראות על המשך צמיחה, מובילות את המגמות בשוק, והן סוג של קטר ומאיץ בעולם המשרדים, המאיץ את המגמות בשוק הנדל"ן המניב.

חשוב לציין, שמרכזי ופארקי ההייטק המובילים, בצמוד למוסדות האקדמיים המובילים והמטרופולין, במיקומים מרכזיים, נשארו בליבת החברות הטכנולוגיות הגדולות, והם מספקים את הכמות והאיכות של ההון האנושי הנחוץ. שוק המשרדים בתל-אביב צפוי להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות, כחלק מתהליך מובנה, בעיקר במקומות Prime Location, בצירים הראשיים. שוק זה עומד בחזית ומוביל.
החברה מציגה המשך יציבות בפרמטרים התפעוליים, והמשך מגמת יציבות ברמת התפוסות ודמי השכירות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות