בלי גלימה ובלי נעליים – מדור החברה של אוביטר מתכונן לל"ג בעומר

לפני שאנחנו יוצאים לחגוג בהילולה בהר מרון, אנחנו חייבים לספר לכם מה קרה השבוע לעוה"ד שלנו. אל תפספסו את זה
מערכת אוביטר |
המוסך השבועי של מגזין אוביטר

אחרי תקופת היעדרות, מדור הרכילות של אוביטר חוזר ובגדול. אז לפני שאתם יוצאים לחגוג עם הילדים במדורות, לפני שאתם מקימים ממשלה או מחליטים על יציאה לבחירות, כדאי שתקחו רגע ותקראו מה עשו עוה"ד של אוביטר השבוע. הנאה מובטחת!

עו"ד ליזה דמרי התארחה בתוכנית הראיונות החדשה "הרשימה" עם גיל ריבה, שם סיפרה על הילדות שלה, על ניצחונות בתיקים בהם טיפלה ואיזה מין עורכת דין היא.

מרגש: ברכות ואיחולים לעו"ד ניר אלטמן שחגג את יום הנישואין השישי והקדיש את אהבתו הנצחית לבת זוגו כשציין אותה, פיזית, על גופו בקעקוע חדש!

תקופת הקורונה הייתה קשה לכולנו, ובאותו זמן עו"ד דרור דיין תרם את חלקו במילואים במפקדת אלון, שעמדה בחזית המאבק בקורונה, ובמקביל לא הפסיק לדאוג ללקוחות המשרד הקיימים.

עו"ד לינוי אולניק שיתפה את גיל ריבה בתוכנית הראיונות החדשה שלו "הרשימה" בראיון אינטימי על הילדות הקשה במלחמת לבנון, ואיך הפוסט טראומה ניתבה את הרצון לעזור לכל מי שנפגע וזקוק לעזרה.

מו"מ חברי: עו"ד הילה וינטרוב הגיעה לפשרה בתיק גירושין שטיפלה מול חברה הטוב, עו"ד אברהם קורחוב – היא ייצגה את האישה בתיק, והוא ייצג את הגבר בתיק. לאחר דיונים שנמשכו חודש ימים, יחד הם הגיעו להסכם שהוסכם על שני הצדדים. לזה אנו קוראים "שיתוף פעולה".

פפארצי: עו"ד כרמית שחיבר נצפתה בבית קפה במהלך פגישת עסקים. ניגשנו אליה וממנה נמסר: "בוקר של עסקים טובים".

מומלץ בחום: ברכות לעו"ד ד"ר שני רופא שמשיקה את ספרה החדש "היום שאחרי". זו הפעם הראשונה שעו"ד ד"ר רופא מוציאה לאור ספר מסוג רומן פסיכולוגי. הספר מגולל סיפור עוצמתי ומרגש שקשה להישאר אדישים אליו.

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות