9 שוהים בלתי חוקיים הוסתרו בדופן כפולה במכונית

עולם הפשע הישראלי מגלה כל פעם את הצד היצרתי שלו בנסיון לבצע מעשי פשיעה ובו לחמוק מהמשטרה. אתמול הופתעו שוטרי מחוז המרכז כאשר בזמן שבדקו כלי רכב התכלה כי הוא נהוג בידי תושב רמאללה בתוך כלי הרכב הותקנה בה דופן כפולה במכוניתו ובה 9 שוהים בלתי חוקיים במטרה להכניסם לישראל. החשוד נעצר ומעצרו הוארך בבית המשפט בפתח תקווה.
יעלה זמיר |

אתמול התקבל במשטרה דיווח על חשוד שפרץ את מחסום ״רנתיס ״ בקוו התפר סמוך לישובים בית אריה ושהם. חיילים במחסום הצליחו לעצור את כלי הרכב רק לאחר הרמת דוקרנים במחסום. מבדיקה ראשונית התברר כי החשוד הזדהה תוך שהוא מציג תעודת זהות ישראלית החשודה כמזוייפת. שוטרים שהגיעו למקום החלו בבדיקת הרכב בו נהג החשוד, אז התגלה להפתעתם הרבה כי החשוד הסתיר בדופן כפולה ברכב 9 נוספים כולם שוהים בלתי חוקיים שביקשו לישראל בניגוד לחוק.
החשודים השוהים הבלתי חוקיים נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה הם שוחררו למחסום. ובוצע כלפיהם הליך גירוש לשטחי הרשות הפלסטינית.
הנהג החשוד, בן 32, נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, במהלכה התברר לחוקרים כי מדובר בתושב שטחים מרמאללה וכי הסיע כל אחד מהשוהים הבלתי חוקיים תמורת 400 שקלים החשוד הובא היום לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה ומעצרו הוארך ב-4 ימים.

כלי הרכב הוחרם על ידי המשטרה וככל הנראה ונבחנת האפשרות להוריד אותו מהכביש בשל שינוי מבנה הרכב.

במשטרה בודקים כעת האם החשוד פעל באופן סדרתי ושיטתי ובמקביל ינסו לבדוק היכן יוצר מרכב הדופן והאם צוידו כלי רכב נוספים עם דופן שכזו כדי לבצע החדרת שוהים לא חוקים באופן שכזה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות