מחסן הנשק של בן 16: קלצ׳ניקוב ושלושה אקדחים

חקירת מחלק נוער חשיפה של היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז הובילה למעצרו של נער בן 16 תושב ג'לג'וליה, בחשד שהחזיק ברובה סער מסוג קלצ'ניקוב, אקדח קולט 45, ובשני אקדחים נוספים. המשטרה הצליחה למצוא במכשיר הנייד שלו תמונות וסרטונים שהובילו לחשיפת סליק הנשק שהוסתר בתוך קבר בבית עלמין.
יעלה זמיר |

 

החשוד נעצר לפני מספר ימים לאחר חקירה סמוייה שעסקה מול פעילות של גורמי פשיעה חמורה בג'לג'וליה. החקירה מתנהלת בין היתר במסגרת הגברת המאמץ המשטרתי במגזר הערבי בעקבות העליה החדה במספר מקרי הרצח במגזר הערבי וריבוי אירועי הירי והאלימות ברחוב הערבי. במהלך החקירה בוצע חיפוש בביתו של הנער, לאחר שהוצא צוו חיפוש על ידי שופט בית המשפט השלום בפתח תקווה. במהלכו נתפס בבית מכשיר טלפון סלולרי שתיעד את הנער כאשר ברשותו כלי נשק שונים. הצילומים הועברו לבדיקה ועלה חשד לפיו אחד האקדחים המופיעים בתמונות נגנב מבית בכפר סבא לפני שנה.

 width=
בנוסף, במסגרת פעילות מבצעית משטרתית בג'לג'וליה אותר בבית הקברות של היישוב תיק ובו רובה סער מסוג קלצ'ניקוב וצעיף "חם צוואר" ששימש, על פי החשד, את הנער החוקרים הצליחו להפיק מהצעיף ממצאים פורנזים שעשוים לקשור את הנער לצעיף.
במהלך החקירה התקבלה חוות דעת לפיה, רובה הקלצ'ניקוב שנתפס בבית הקברות, הוא הרובה המופיע באחד הצילומים במכשיר הטלפון שנתפס בביתו של הנער.
בנוסף, נתפס במכשיר הטלפון של הנער קטע וידאו בו הוא נראה נוהג ברכב באזור השומרון, למרות שאין ברשותו כלל רישיון נהיגה וביטוח.
בסיום חקירתו של הנער בחשד לעבירות החזקת נשק ונהיגה ללא רישיון וביטוח, הועבר התיק בעניינינו לעיון והחלטת הפרקליטות.
במשטרה מנסים להבין האם בוצע שימוש בכלי הנשק ובמקביל מנסים לגלות האם הנער החזיק את הנשקים כמחסנאי עבור אחרים או שהשיג את כלי הנשק לצרכיו הפלילים שלו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות