תום חדד, המקורב למיכאל מור, נורה למוות על חוף הים

העבריין הישראלי, 33, נרצח ע"פ הערכות, על רקע חיסול חשבונות בין ארגוני פשיעה. חמושים רכובים על אופנוע הגיעו לחוף בו שהה בקוסטה ריקה וירו בו מטווח קצר
מעיין לביא |
תום חדד
תום חדד בעת מעצרו במקסיקו השנה

תום חדד, עבריין ישראלי מהצפון, בן 33, המוכר למשטרה כמי שמזוהה עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור, נרצח בקוסטה ריקה בעת שבילה בחוף בננה ביץ' בסנטה תרזה. החמושים הגיעו אל חדד כשהם רכובים על אופנוע וירו לעברו מטווח קצר. לאחרונה פרסם חדד סרטונים בעמוד הפייסבוק שלו בהם השמיץ את יריביו של מור, שמוליק הרוש ויד ימינו זיו אלוש.

על פי עדי ראייה, המחסלים הגיעו אל החוף בו בילה חדד, וירו בו מטווח קצר בחנייה של החוף, בפתחה של מסעדה במקום. המשטרה המקומית הגיעה למקום ופתחה בחקירה. על פי הערכה ובשל העובדה כי מדובר בחיסול חשבונות בין ארגוני פשיעה ישראלים, ככל הנראה תצטרף לחקירה גם היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים (יחב"ל) שבלהב 433 במשטרה.

מיכאל מור בביהמ"ש. צילום: באסל עוודאת, פלאש 90

תום חדד, כאמור, נחשב למזוהה עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור וכמקורב לו. הוא נחשב לזרוע הביצועית של מור וכמי שניסה בשנים האחרונות לחסל בעצמו את יריביו של ראש ארגון הפשע הצפוני, שמוליק הרוש ויד ימינו זיו אלוש. לפני מספר שנים, כך לפי החשד, הגיע חדד לאילת וירה לעבר המכונית שבה נסעה בת זוגו של אלוש ביחד עם שלושת ילדיו. הילדים נפצעו באורח קל. חדד נמלט מהמקום ובהמשך ברח מישראל למקסיקו בשל החשש מנקמתם של הרוש ואלוש.

בינואר השנה נעצר במקסיקו בחשד שסחר בקוקאין עם עבריינים מקומיים באזור פלאיה דל כרמן. בהמשך גורש מהמדינה ועבר להתגורר בקוסטה ריקה. בשבועות האחרונים האלה לרשת החברתית פייסבוק סרטונים המשמיצים את הרוש ואלוש ובהם הוא נראה מבקש מתושבים מקומיים לקלל את השניים בעברית, מבלי שהם מבינים במה מדובר. ההערכות הן כי השניים ביקשו לנקום בו ולסגור חשבונות עם ארגון הפשיעה של מור. כזכור, לפני כשנה הרוחות סערו כאשר הרוש עצמו העלה סרטון שבו הוא מתועד עם הזמר הצעיר דקל וקנין כשהאחרון משפיל את מור.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות