האם נתפס הפורץ הסדרתי של קופות החולים?

בתום חקירה סמויה נעצר והואשם תושב ראשל"צ, 46, בחשד שנהג לפרוץ באמצעות מפתח מאסטר מיוחד לקופות חולים באזור חולון ובת ים. צפו בתיעוד
מעיין לביא |
קופת חולים מכבי קופח
קופת חולים מכבי, צילום: פלאש 90

יחידת התביעות של המשטרה הגישה היום (יום ג') לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד תושב ראשל"צ, 46, ולפיו הוא נהג לפרוץ לקופות חולים באזור חולון ובת ים באמצעות מפתח "מאסטר" מיוחד. המשטרה מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו.

עוד בפלילים:

הנאשם, שזכה לכינוי "פורץ קופות החולים הסדרתי", נעצר בתום חקירה סמויה שהתנהלה במרחב איילון. החקירה החלה עם קבלת תלונות בעלות מאפיינים דומים, שעניינם חשד לסדרת התפרצויות אל קופות חולים בערים חולון ובת ים. על פי התלונות, החשוד גנב תיקים וכרטיסי אשראי וביצע בהם רכישות שונות.

במהלך החקירה, החוקרים ניתחו ממצאים טכנולוגיים ופורנזיים מזירות ההתפרצות, שהובילו לזיהוי החשוד וכן חשד למעורבותו בהתפרצויות בשיטה דומה גם בערים נוספות ולפיכך כלל התיקים אוחדו לפרשיה אחת.

חקירת המשטרה העלתה כי הגניבות בוצעו עפ"י החשד בשיטה זהה, קרי – שימוש במפתח "מאסטר" שהיה ברשותו של החשוד, שאפשרו גניבה מהחדרים בקופות החולים של עשרות אלפי שקלים במזומן ומשיכת כספים נוספים באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים.

עם התפתחות החקירה הסמויה ואיסוף הממצאים הנדרשים, עברה החקירה לפני כשבועיים לשלב הגלוי כאשר השוטרים עצרו את החשוד- תושב ראשל"צ, בן 46. מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום תל אביב.

בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה היום יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות