תיעוד: פשיטה על תחנת מעבר לפסולת בטייבה

מבצע רחב היקף הוביל לחשיפה של מתחם הממוקם בלב שכונת מגורים בטייבה ומשמש, על פי החשד, כמטמנה לא חוקית. 5 חשודים עוכבו לחקירה, 2 נוספים נעצרו
רונן לוי |
זיהום מים בדלית אל-כרמל - אילוסטרציה
אילוסטרציה envato

המשטרה מנסה להילחם בפשיעה במגזר הערבי מכל ההיבטים: כעת יצאו השוטרים למבצע רחב היקף ביחד עם המשרד להגנת הסביבה בטייבה נגד עבירות הפוגעות באיכות החיים, בין השאר בפעילות נגד תופעת שפיכת פסולת בניין. אתמול (יום ב') חשפה המשטרה אתר שבו הוטמנה פסולת לא חוקית במתחם מגורים בטייבה. במהלך המבצע תפסו השוטרים ציוד ששימש לצורך הפעלת המתחם וראיות נוספות. חמישה חשודים עוכבו לחקירה ושניים נוספים נעצרו.

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה נגד תחנת מעבר לפסולת בניין שהוקמה בתוך שכונת מגורים בטייבה. במהלך הפעילות הסמויה, תועדה פעילות ערה של משאיות וציוד מכני הנדסי בתחנת המעבר הפיראטית, המבצעים שפיכת פסולת בניין, מיון של הפסולת והשלכתה בשטחים פתוחים.

אתמול, הפכה הפעילות לגלויה וכוחות רבים של משטרה, משטרה ירוקה של המשרד להגנת הסביבה וגופים נוספים פשטו על המתחם הממוקם בשכונת מגורים במערב טייבה. במהלך חיפוש שבוצע בביתו של החשוד ובאתר מעבר לפסולת לא חוקי נתפסו מחשבים, טלפונים סלולריים, מכשיר DVR, שיקים רבים בסכומים גבוהים ומסמכי החברה של בעל המקום, כאשר נציגי המשטרה הירוקה מצאו כי במקום מפגעים סביבתיים רבים, כמו כן נמצאו ממצאים רבים לעבירות מיסוי והעלמת הכנסות.

במהלך המבצע עוכבו לחקירה 5 חשודים, ונעצרו שניים נוספים. במקביל, תפסו הכוחות משאית, טרקטור ורכב מסחרי שתועדו בביצוע העבירות, וגררו אותם למגרש ייעודי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות