17 שנות מאסר לשחר רימוני שאנס בת 10 בביתה

שחר רימוני, 22 מחיפה, הורשע כי פרץ לביתה של הילדה במטרה לגנוב כסף, נכנס לחדרה ופגע בה מינית. ביהמ"ש קבע היא תפוצה ב-100 אלף שקלים
אייל חן |
שחר רימוני
שחר רימוני

בבית משפט המחוזי בחיפה, נגזרו הבוקר 17 שנות מאסר על שחר רימוני, צעיר בן 22 מחיפה, שהורשע באונס ילדה בת 10. בית המשפט גם הורה לרימוני – שהודה במיוחס לו לפצות את הילדה ב-100 אלף שקלים.

עוד בפלילים:

על פי כתב האישום, בחודש יוני האחרון, הגיע שחר רימוני לפנות בוקר לבניין בו מתגוררת הילדה, הוא הבחין כי חלון הסלון של הדירה פתוח והחליט לפרוץ אל הדירה במטרה לבצע בה גניבה הוא הרים והסיר את רשת היתושים שהורכבה על החלון ונכנס דרכו אל הדירה. תחילה, הוא חיפש ברחבי הבית דבר מה לגנוב, ובשלב מסוים הבחין בצרור מפתחות ובו גם מפתחות לרכב תלויים על מתלה. אז החליט הנאשם לגנוב את הרכב. לאחר שהבחין שברכב יש קודן, בחר להימנע מגניבתו ולחזור אל הדירה.

רימוני המשיך להסתובב בדירה, כשנכנס לחדר השינה של הילדה, סגר אחריו את הדלת ואז ניגש למיטתה והתכופף בצמוד אליה. הוא החל לגעת ברגליה, והיא התעוררה משנתה בשל המגע. בשלב זה הוא תקף אותה מינית ובזירה נמצאו ממצאי דנ"א.

בינואר השנה הודה רימוני במיוחס לו ואף שיחזר את האירוע והיום כאמור בית המשפט גזר עליו 17 שנות מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי לילדה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות