תושב נתיבות יואשם ברצח קרוב משפחתו

המדינה צפויה להעמיד לדין בימים הקרובים את הצעיר, 28, שנעצר בחשד לרצח בן דודו בדקירות סכין. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין השניים
אייל חן |
אילוסטרציה envato

ביום חמישי הקרוב צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום באשמת רצח נגד תושב נתיבות, בן 28, שנעצר בחשד לרצח בן דודו בדקירות סכין. לצד כתב האישום תבקש המדינה להאריך את מעצרו של החשוד עד לתום ההליכים נגדו.

עוד בפלילים:

אירוע הרצח התרחש לפני כחודש, אז התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע אלימות ברחוב הרב חי הכהן בנתיבות. שוטרים שהגיעו למקום, איתרו את פצוע ברחוב. הפצוע שהיה במצב קל, עוכב ולווה בידי שוטר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. במקביל, שוטרים פתחו בסריקות ואיתרו בבית באותו רחוב פצוע נוסף, גם הוא בן 28, קרוב משפחתו של הפצוע קל, הם הזעיקו עבורו טיפול רפואי ואף הוא הועבר במצב קשה לטיפול רפואי בליווי שוטר.

במשטרה פתחו בחקירה, במהלכה נמסר על מותו של הפצוע שאותר קודם לכן בבית ואילו קרוב משפחתו שהיה במצב קל נעצר. חוקרי המעבדה ניידת של חטיבת הזיהוי הפלילי אשר פעלו במקום מספר ימים במלאכת איסוף הממצאים.

בינתיים, מעצרו של החשוד, תושב נתיבות בן 28, שככל הנראה סכסוך בין השניים הוביל לקטטה ולרצח, הוארך מעת לעת וכעת עם תם מלאכת החקירה מסרו חוקרי המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע בדבר כוונתה להגיש כנגדו כתב אישום ומעצרו הוארך עד יום חמישי אז יוגש נגדו כתב אישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות