חשד: שדד אדם בכספומט

המשטרה הודיעה כי תגיש בקרוב כתב אישום נגד תושב הצפון, 37, על כך שגנב מאחר את הכסף שמשך מהבנקט. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
דניאל בן חמו |
כספומט (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום: פלאש 90

בתום חקירת משטרה הוגשה הבוקר הצהרת תובע נגד תושב הצפון, בן 37, בחשד ששדד כסף מזומן מגבר מבוגר תושב נהריה, לאחר שזה שמשך כסף ממכשיר בנקט בעיר. בימים הקרובים יוגש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מס' שבועות, עם קבלת דיווח בדבר שוד של תושב נהריה בן 67 לאחר שמשך כסף מזומן ממכשיר בנקט בעיר. לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות, לצד שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, השוטרים עצרו את החשוד, תושב קרית שמונה בן 37 זמן קצר לאחר ביצוע השוד, בכניסה לעיר מגוריו כשברשותו נתפסו ממצאים הקושרים אותו לעבירה המיוחסת לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה, הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות