לקראת החגים יוטל סגר, במשטרה החלו בפעילות לאיתור שבח״ים

 

במסגרת היערכות המשטרה לחגי תשרי, ובכלל זה ראש השנה שבעצם יתחיל כבר בסוף השבוע הקרוב וההבנה כי לקראת סוף השבוע יוטל על יהודה ושומרון סגר כללי על ידי צהל נערכה אתמול פעילות ממוקדת ויזומה של משטרת מחוז המרכז ברחבי העיר מודעין. בדגש על אזורי בניה שטחים פתוחים וצירים שמופו כאזורי תנועה רגלית של שוהים בלתי חוקים המגיעים מרחב העיר משטחי יהודה ושומרון.

במבצע לקחו חלק שוטרי סיור, מג״ב, יס״מ ויחידת הכלבנים, על פי המשטרה במהלך הפעילות נבדקו עשרות אתרי בנייה ובוצעו סריקות באיזורי התעשייה בעיר במהלכן אותרו 12 שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים.החשודים עוכבו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה.

רפ״ק חן אברהם ממשטרת מרחב השפלה אמר ״משטרת ישראל תמשיך בפעילות להגברת תחושת הביטחון בעיר ואיתור שוהים בלתי חוקיים.״
בימים הקרובים מתכוונת המשטרה לבצע מבצעים זהים באזורים שונים ברחבי הארץ בדגש על ערים או חשובים המהווים מוקדי משיכה לגורמים מהרשות הפלסטינית כשמרבית השוהים הבלתי חוקיים מגיעים לחפש עבודה בישראל אולם החשש במשטרה ובמערכת הביטחון כי בין מחפשי העבודה התמימים יכנסו גם גורמי טרור או אף גורמים עבריינים אשק מנצלים את החגים כדי לבצע פיגועים או מעשי פשיעה בתחום עבירות הרכוש.

זאת הסיבה שצהל יכריז ככל הנראה כבר ביום חמישי הקרוב על סגר כללי במהלך חמי סוף השבוע וימי חג ראש השנה במשטרה אומרים נכון להיום שאין כל התרעה לפגוע בחגים אולם המשטרה משלימה את ההערכות המוגברת שלה לקראת החגים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות