לוד- מבצע אכיפת תנועה ענק של המשטרה בעיר

במסגרת פעילות המפקדה המשימתית של המשטרה בעיר לוד, נערך אתמול מבצע תנועה רחב היקף כנגד עבירות תנועה מסכנות חיים, תקינות רכבים, שימוש בטלפון סלולרי בזמן נהיגה, נהיגה במהירות מופרזת, עבירות בריונות כביש, אי מתן זכות קדימה ועבירות נוספות.
רונן חן |

 

העיר לוד סובלת בשנה החולפת מעליה גבוהה ברמת הפשיעה והאלימות בעיר ובכלל זה אירועי רצח.

אחת לכמה שנים רמת האלימות בעיר עולה מה שמחייב את המשטרה לשנות גישה ולהכביד את ידה על כלל מחוללי הפשיעה בעיר שמרכזת אליה באופן תדיר גורמים פלילים ובכלל זה יש בעיר ריכוז גבוהה של תחנות סמים שאליהם מגיעים מכל הארץ צרכני סמים והנרקומנים מה שמעלה את רמת הפשיעה והאלימות בעיר. אולם על רקע גל מעשי הרצח של התקופה האחרונה בעיר ולחץ ציבורי נרחב ובכלל זה של ראש העירייה כלפי המשטרה והמשרד לביטחון הפנים הקימה המשטרה מפקדה משימתית בעיר כדי להגביר את האכיפה נגד גורמים עבריינים ובמקביל ליצור תחושת ביטחון אצל כלל הציבור בעיר לוד.

 width=

במבצע השתתפו עשרות שוטרים של משטרת מחוז המרכז וכן שוטרים וניידות של משטרת התנועה הארצית ביחד עם שוטרי המפקדה המשימתית בלוד שנפרסו בכל רחבי העיר. במהלך המבצע נרשמו 302 דוחות תנועה ועל 104 רכבים שבהם נמצאו ליקויי בטיחות נאסר השימוש, 7 רכבים מתוכם הושבתו.

״משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות במטרה להרתיע ולמנוע מנהגים לבצע עבירות תנועה מסכנות חיים ועל מנת להגביר את תחושת הביטחון בקרב התושבים בלוד והסביבה״ אמר רפ"ק ששי שלמה, סגן מפקד משטרת לוד.

גורם במשטרה אמר כי המבצע הנרחב בעיר נועד להגביר את המשילות בעיר ולהכביד את היד על גורמים עבריינים בעיר או של כאלה שסבורים כי רחובות העיר לוד הם תא שטח שמערכת אכיפת החוק עוצמת עין וניתן לנוע ברחובות מבלי חשש להתקל בשוטרי תנועה שיבצעו בדיקות תקינות עלי רכב או יבצעו פעולות אכיפת תנועה. הגורם הוסיף כי המשטרה אינה מתכוונת להקל ראש בעיר כנגד עבירות חמורות אבל גם לא בעבירות תנועה קלות ״רק כך הציבור יבין כי העיר לוד היא חלק מישראל וממערכת החוקים של המדינה והמשטרה נחושה לשמור על הסדר והחוקים בעל פינה בעיר״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות