תיק חקירת התאונה נגד חברו של הנער ארי נשר ז״ל נסגר

שנה לאחר התאונה בה נהרג הנער ארי נשר ושבועיים לאחר שבית המשפט בתל אביב מרשיע את שחקן מ. ס אשדוד יצחק אספה ההפקרה לאחר התאונה של ארי נשר ז״ל וחברו שנפצע מודיעה היום הפרקליטות כי היא סוגרת את תיק החקירה נגד הנער אשר נחשד כי הרכיב את נשר בניגוד לחוק על האופניים החשמליים ללא ציוד בטיחות ובכלל זה קסדות, וגרם לתאונה . הנער נחקר במשטרה בעבירה של גרימת מוות ברשלנות בתאונת דרכים.
נעמה כהן |
ארי נשר

בהודעה שפירסמה היום הפרקליטות נאמר כי פרקליטות מחוז תל אביב פלילי הודיעה לבא כוחו של הנער בן ה-17, החשוד בגרימת מותו ברשלנות של ארי נשר ז"ל, כי הוחלט לסגור את התיק נגדו.

״ההחלטה התקבלה לאחר שקילת מכלול רחב של היבטים ושיקולים הנוגעים לאירוע, חלקם קשורים ליכולת להוכיח את יסודות העבירה וחלקם שיקולים הנוגעים לגילו ונסיבותיו האישיות של הקטין וחוות דעת שירות המבחן שניתנה בעניינו״ נאמר בהודעת הפרקליטות.

ההחלטה לפתוח בחקירה נגד הנער עוררה סערה ציבורית נרחבת וביקורת קשה על המשטרה ועל פרקליטות מחוז תל אביב. הנער עצמו נפצע בתאונה והעובדה כי אספה שהיה מעורב בתאונה הפקיר את השניים בזירה ונימלט גרמה לסערה. אימו של נער טענה אז כי בנה הוא קורבן עבירה ולא העבריין.

התאונה עצמה צולמה על ידי מצלמת דרך שהיתה מותקנת על כלי רכב שחלף בנתיב הנגדי והצילומים היו חלק מרכזי בחומרי החקירה כך למשל החוקרים לשיטתם הגיעו למסכנה כי רוכב האופניים סטה מנתיב נסיעתו ולנהג הרכב יצחק אספה לא היה סיכוי לחמוק מהפגיעה באופניים.

ארי נשר ז״ל הוא בנו של הבימאי הקולנוע אבי נשר . התאונה זכתה להד ציבורי נרחב ולסיקור תיקשורתי רב בין היתר בשל העובדה כי היה מדובר בתאונת פגע וברח שבה הופקרו הנערים פצועים במרכז הכביש.

לפני שבועיים זיכה בית המשפט את אסיפה מעבירה של נהיגה בגילופין בין היתר קבע השופט כי המשטרה לא נטלה דגימות דם מאספה מיד לאחר מעצרו לאחר שנמלט ממקום התאונה וחלף זמן עד שנעצר על ידי שוטרים באזור רחוב ריב״ל בתל אביב. השופט הרשיע את אספה בעבירה החמורה של הפקרה לאחר תאונה.

בעוד מספר ימים אמור בית המשפט לשמוע את הטיעונים לעונש בענינו של אספה ואז יחליט על העונש שיגזר על אספה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות