עבריין מין הורשע ב-7 הפרות צו פיקוח – ירצה 3 שנות מאסר

חזקיהו קהלני, פדופיל מורשע, פנה לילדות בנות 9-11 והציע להן ממתקים, אף שנאסר עליו לעשות זאת. ביהמ"ש: "יש לחצוץ בינו לבין קטינים בכל דרך"
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

שופט בית המשפט השלום בירושלים, ירון מינטקביץ, הטיל עונש של שלוש שנות מאסר בפועל, עשרה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים מיום שחרורו ופיצויים לשתי קטינות בסך 3,000 שקלים כל אחת, על חזקיהו קהלני שהורשע בשבע עבירות של הפרת צו פיקוח על פי החוק להגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין ועבירת תקיפה.

כל העבירות, בוצעו על ידי קהלני, בפרק זמן קצר, באותו ישוב, כלפי קבוצה של מספר ילדות בנות 9-11, שכולן בקשר חברתי זו עם זו. כמו כן ההפרות כולן דומות זו לזו ובכולן הנאשם פנה לילדות, ניסה לקשור עמן שיחה והציע להן ממתקים ובשלושה מקרים הציע לילדות כי יישא אותן על כתפיו. באחד המקרים הנאשם תפס בידה של הילדה עימה ניסה לקשור שיחה.

הסנגור טען, כי המעשים בהם הורשע הנאשם אינם מצויים ברף חומרה גבוה, בין היתר משום שההפרות נעשו במקום ציבורי. עוד טען בהקשר זה, כי המעשים לכשעצמם אינם מהווים, וכי צו הפיקוח הטיל על הנאשם מגבלות ואיסורים בשל עבירות שבגינן כבר נשפט ונשא בעונש וכן קביעת העונש צריכה להיות בהתאם לחומרת הפרת הצו ולא בהתאם לזהותו של הנאשם. לעניין הפיצוי טען כי אין מקום להטיל פיצוי, מכיוון שהילדות אליהן פנה הנאשם אינן מהוות נפגעי עבירה ולא הובאו ראיות לעניין נזק שנגרם להן.

בגזר הדין כתב השופט מינטקביץ, שלא קיבל את דברי הסנגור, כי: "מדובר באדם שלחובתו עבר מכביד בעבירות במין, ומאסרים משמעותיים שהוטלו עליו לא הניעו אותו לתקן את דרכיו ולא הרתיעו אותו מלשוב ולבצע עבירות נוספות. הנאשם לא קיבל אחריות למעשיו ולא שיתף פעולה עם ההליך בכל דרך – וניכר בו כי אינו מודע לחומרת מעשיו או לסיכון שהוא מהווה כלפי קטינים. אעיר בהקשר זה, כי גם ללא הערכת מסוכנות ברור כי מדובר באדם אשר יש לחצוץ בינו ובין קטינים בכל דרך".

____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט ירון מינטקביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות