תיעוד: ניסה לעצור גנב והותקף

בעל מרכול מכפר סבא ניסה למנוע מגנב מליטול כסף מקופת העסק והותקף על ידו. נגד החשוד, תושב השטחים השוהה בישראל שלא כדין הוגש כתב אישום
רונן לוי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב שטחים, בן 40, בגין תקיפה וגניבה של בעל מרכול בן 70 בכפר סבא, לאחר שזה תפס אותו על חם גונב כסף מהקופה.

המקרה אירע לפני כחודש. אז, החשוד, תושב קלקיליה בן 40, השוהה בישראל ללא אישורי שהיה כחוק, נכנס למרכול ברחוב ויצמן בכפר סבא וניצל הזדמנות שהקופה פתוחה ונטל בכוח כסף מזומן מתוך קופת המקום. הקורבן בניסיון למנוע את הגנבה, תפס את החשוד בידו ובתגובה החשוד הדף את הקורבן תוך שהוא נימלט מהמקום.

לאחר חקירה של המשטרה, החשוד נעצר ע"י שוטרי תחנת כפר סבא וכעת, בביהמ"ש השלום בכפר סבא, הוגש על ידי משטרת ישראל חטיבת התביעות כתב אישום נגד החשוד בעבירות של תקיפה כדי לגנוב, גניבה וכניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק.

בימים האחרונים הגישה התביעה המשטרתית לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב אור יהודה בגין תקיפת נהג מונית ואישה בעיר.

החקירה נפתחה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח למוקד 100 של המשטרה בגין אירוע אלימות ברח’ העצמאות באור יהודה, במהלכו גבר תקף נהג מונית.

השוטרים פתחו בחקירה במסגרתה עלה כי החשוד משך נוסעת שישבה במונית והיכה בחלון המונית, הוציא סכין מתקפלת מכיס מכנסיו וניסה לדקור את הנהג בפניו ובצווארו ואיים עליו כי יהרוג וידקור אותו. עוד התברר כי הנהג נפצע בידו שעה שניסה להתגונן ולהוציא את הסכין מידיו של החשוד. בהמשך, היכה בפניה של הנוסעת וניקב את גלגל המונית.

בהמשך השוטרים הגיעו למקום והחשוד נעצר “על חם” ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה מעצרו הוארך בבימ”ש השלום בת”א. השבוע חטיבת התביעות הגישה נגד החשוד כתב אישום, לצד בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות