המשטרה: עצרנו כנופיית גנבי רכב שפעלה באזור המרכז

3 תושבי טול כרם חשודים כי במהלך התקופה האחרונה הם גנבו מכוניות באזור המרכז והשרון והעבירו אותן לשטחים. מעצרם הוארך ב-6 ימים
אייל חן |
מעצרם של החשודים. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה שלושה גנבי רכב מטול כרם בשנות ה-20 לחייהם, זאת במהלך פעילות סמויה, במטרה להתחקות אחר כנופיית גנבי כלי רכב שפעלו באזור המרכז והשרון. בית המשפט האריך היום (יום ד') את מעצרם בשישה ימים.

אמש, במהלך פעילות בשעות הלילה, נערכו בלשי המשטרה במספר מוקדים תוך שילוב אמצעים טכנולוגים, כאשר סמוך לשעות הבוקר המוקדמת התקבל דיווח כי 2 כלי רכב מסוג מאזדה נגנבו מהערים פתח תקווה וגבעת שמואל.

הבלשים הצליחו לאתר את שני כלי הרכב כשהם בתנועה לכיוון כללי שטחים. בהגיעם לאזור קלנסווה וכפר קאסם בוצע מעצר של שני כלי הרכב החשודים כגנובים וכן רכב מוביל נוסף החשוד גם הוא כגנוב, כאשר מתוכם פרקו 3 חשודים אשר נתפסו ע"י השוטרים לאחר מרדף רגלי קצר. בבדיקה ראשונית נמצא כי החשודים תושבי שטחים מטול כרם, ביצעו את הגניבות ככל הנראה באמצעות מכשיר טכנולוגי המבצע קידוד של הנעת הרכב ומבטל את המפתח המקורי.

מכשיר לשיבוש תדרים שנתפס במהלך המעצר. צילום: דוברות המשטרה

בחיפוש בכלי הרכב נתפסו כלים אשר שימשו לכאורה לביצוע העבירות וכן נתפס משבש תדרים דיגיטלי. בתום הפעילות כלל המוצגים נתפסו להמשך הליך חקירתי. לאחר מעצרם, הובאו השלושה לדיון בבימ"ש השלום בראשל"צ, שם מעצרם הוארך ב-6 ימים.

המשטרה פעלה אמש נגד עברייני רכוש גם באזור ראש העין. במהלך הפעילות הצליחו השוטרים למנוע גניבת קטנועים מחניון בניין. במהלך הפעילות נעצר חשוד בגניבת קטנועים כשהוא מסתתר על גג בניין. החשוד, תושב דיר בלוט, בשנות ה-20 לחייו, הוא עם מעצרו במיוחס לו. היום (יום ד') תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות