נערת הפיתוי, הקבצן החרש וההקלטה הגורלית

עבריינית מוכרת העוסקת בגניבות פיתתה קבצן חירש כדי לגנוב את כספו. לרוע מזלה, במכשיר הטלפון שלה הופעל ישומון הקלטת כל השיחות, וכל הכחשותיה לא הועילו
ציון חן |
איש עסקים נחטף לאחר שפותה על ידי נערת פיתוי
צו סגירה, צילום אילוסטרציה

עבריינית מוכרת העוסקת בגניבות פיתתה קבצן חרש כדי לגנוב את כספו. לרוע מזלה, במכשיר הטלפון שלה הופעל ישומון הקלטת כל השיחות, וכל הכחשותיה לא הועילו. ביום חמישי לפני שבועיים (5.3.20), הבחינה גנבת מדופלמת תושבת נתניה (32), בבחור חרש מחדרה, המוכר צעצועים לעוברי אורח ומקבץ נדבות. על אף שהיא נשואה ואם לארבעה, הציגה את עצמה בפניו בשם בדוי וכרווקה, והחלה "לחזר" אחריו.

כבר באותו היום היא הרעיפה עליו כל כך הרבה אהבה, עד שהשתכנע לקחתה לאביו, עימו הוא מתגורר, בטענה שהיא רוצה "להתחתן איתו". כמי שהתאהבה ממבט ראשון, התחילה גם לברר פרטים אודות המקום בו שומר החרש את כספו מקיבוץ הנדבות.

כבר ביום למחרת ההיכרות שלהם ברחוב, החלה להפעיל עליו הבחורה את קסמיה הנשיים בחיזור לוהט. "אני רוצה לאהוב אותך ולחיות איתך. לא בגלל הכסף שלך, בגלל שאני רוצה אותך ולהתחתן איתך", היא הקליטה עצמה בישומון הקלטת השיחות שנשמר במכשיר הטלפון שלה.

ביום השני להיכרותם, היא כבר התחילה לברר פרטים אודות המקום בו הוא ואביו מחביאים את הכסף בבית. החרש התמים סיפר לה היכן הם מחביאים את הכסף בבית ובתוך מה, וביקש ממנה כמובן שלא לספר לאף אחד. בתגובה אמרה לו הגנבת "אני איתך באש ובמים. אני אשמור לך על הכסף, ולמה אתה אומר לאביך שאתה לוקח את הכסף? קח את כל הכסף כדי שלא תצטרך לחזור לבית האבא יותר".

בשלב זה, בו הרגישה הגנבת כי הצליחה לכבוש את הבחור התמים, החלה לברר על השעות בהן האב יוצא מהבית. "הוא יוצא לתפילת מנחה מחמש ורבע ועד שש", אמר לה הבחור שנפל בקסמיה, וזו כבר ארגנה לה חבורה של שני חברים עבריינים כמוה.

מדובר בשני פורצים בעלי עבר פלילי עשיר מחיפה ואשדוד, שהצטרפו אליה יחד למזימה. הם צורפו בעיקר בגלל שהיא חשבה שהיא לא תוכל לסחוב לבד את כל התיקים והשקיות עם הכסף מהבית. החבורה העלובה הגיעה ביום ראשון שעבר אחר הצהריים לביתם של הבחור החרש ואביו בשעה שהבית היה ריק, פרצו אליו, הוציאו את השקיות והתיקים עם הכסף ונמלטו.

כשחזר האב לבית ומצא את הבית פרוץ והפוך, כשהתיקים עם הכסף (21,482 שקל) נעלמו מהבית, הוא קישר את זה מייד לבחורה. הוא הזעיק את המשטרה, שאיכנה את הטלפון של הבחורה, שנעצרה ברכב עם כל הכסף, ושני שותפיה במחלף נתניה, רגע לפני שהכסף נעלם.

שוטרי חדרה פעלו במיומנות והצליחו להציל לאב ולבנו את כספי המחיה אותם הם חוסכים בעמל רב. על מנת למנוע משלושת הגנבים להצהיר כי חלק מהכסף שלהם, הונחו בתרגיל חקירה בפני האב השקיות והתיקים שנגנבו מהבית, יחד עם תיקים ושקיות אחרות שהושתלו ביניהם.

בהגינותו הרבה, הצביע האב על החפצים שלו אותן הוא זיהה וסינן מהם את החפצים שלא היו שלו. על אחת ממעטפות הכסף גם היה רשום שמו המפורש של האב שידע גם להגיד כמה כסף היה בכל שקית ופאוץ'.

נגד כל השלושה הוגש כעת כתב אישום יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בעניינם, והם במעצר עד להחלטה אחרת בעניינם.
_____________________
https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a5/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות