חקירת הרצח הכפול בכפר קרע: טעות בזיהוי

המשטרה עצרה את תושב הכפר בחשד לרצח הכפול, אז נורו למוות מוחמד "סלימאן" מסארווה וסאהר חושייה עת ישבו ברכבם. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

המשטרה עצרה את תושב כפר קרע, בן 37, בחשד כי היה מעורב ברצח הכפול שהיה במרכז הכפר בחודש ינואר השנה, אז נורו למוות מוחמד "סלימאן" מסארווה וסאהר חושייה מירי מתנקשים על רכבם. על פי החשד במשטרה, המתנקשים טעו בזיהוי ולמעשה התכוונו לרצוח אחרים. המשטרה תבקש היום (יום ג') להאריך את מעצרו בביהמ"ש.

החשוד שנעצר, חשוד בעבירות רצח, קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה והצתת רכב. על פי החשד, ב-5 בינואר השנה הוא היה מעורב ברצח הכפול במרכז כפר קרע. באותו היום התקבלהתקבל דיווח למוקד 100 בדבר אירוע ירי לעבר רכב בכפר וכוחות משטרה הוזעקו למקום.

השוטרים איתרו זירת עבירה והחלו בפעולות חקירה ראשוניות הכוללות גביית עדויות וחקירת הזירה ע"י חוקרי זירת עבירה. מהזירה פונו למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה שני פצועים באורח אנוש ובהמשך נקבע מותו של מוחמד "סלימאן" מסארווה בן 24 תושב כפר קרע בבית החולים. לאחר כשבוע נפטר מפצעיו הפצוע השני, סאהר חושייה בן 28, שוהה לא חוקי מג'נין.

חקירת הרצח הכפול הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה, שפתחה בביצוע פעולות חקירה מהירות תוך שימוש בכלל הכלים והאמצעים העומדים לרשות המשטרה בהם אמצעים טכנולוגיים, צפייה במצלמות אבטחה שתיעדו את שהתרחש ועוד.

בנוסף, זמן קצר לאחר קרות האירוע אותר בכפר, עולה באש, הרכב בו על פי החשד השתמש המתנקש. עם התקדמות החקירה התחזק חשדם של חוקרי המשטרה כי טעות בזיהוי הובילה לביצוע הירי כלפי השניים. בחודשים האחרונים ערכה המשטרה חקירה סמויה ומאומצת ועם המעבר לשלבי החקירה הגלויים עצרו אתמול שוטרי ימ"ר חוף חשוד בן 37 תושב הכפר והיום בשעות הצהרים תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרו של החשוד לצורך המשך החקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות