הרצח ברמלה: ניסו לפגוע ביריב ופגעו בחפה מפשע

חודש לאחר ששריפה אבו מועמר נהרגה מכדור טועה שנורה לביתה במסגרת סכסוך חמולות ברמלה, הסתיימה חקירת המשטרה. הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום נגד שני החשודים במעשה
ציון חן |
זירת רצח, ארכיון

ירי פרוע וללא אבחנה אל עבר בתי משפחות המסוכסכות אלה עם אלו במגזר הערבי היא תופעה מוכרת, אך הפעם היא גם גבתה קורבן. חייה של שריפה אבו מועמר נגדעו בעקבות אירוע כזה שהתרחש ברמלה לפני כחודש, בשכונת גן חק"ל ברמלה. חקירת הרצח במשטרה הובילה למעצרם של שני החשודים בירי, בני 26 ו-27 החשודים שגרמו למותה של אבו מועמר.

מפרטי האירוע כפי שהם עולים מהחקירה המשטרתית עולה כי בהמשך לסכסוך שקיים בין שתי חמולות המתגוררות בשכונה, ארבו השניים לבן משפחתה של אבו מועמר. עם הגעתו, למקום, התנפלו עליו השניים ודקרו אותו.

הקורבן שנדקר החל להימלט אל עבר ביתו, והשניים רדפו אחריו וירו לעברו ולעבר בית המשפחה. אחד הקליעים חדר את חלון הבית ופגע במנוחה שנפצעה בצווארה והיא התמוטטה במקום. האישה פונתה במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא ובהמשך נקבע מותה.

שעות ספורות לאחר הירי אותרו השניים במתחם באחת השכונות בלוד, וכשהבחינו בכוח המשטרה, ניסו להימלט תוך שהם משליכים אקדח ומחסנית שעל פי החשד שימשו לירי.

השניים נעצרו על ידי המשטרה ומאז מעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ. כעת, עם סיום חקירת המשטרה, צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות