תושב נתניה נעצר בחשד לאונס וירטואלי

הצעיר, בן 24, נעצר במהלך סוף השבוע בעקבות תלונה של נערה בן 15 שטענה כי יצר עמה קשר דרך הרשת והורה לה לבצע בגופה מעשים בעלי אופי מיני
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

תושב נתניה, בן 24, נעצר בסוף השבוע ע'"י המשטרה בחשד לביצוע אונס וירטואלי בקטינה בת 15, עימה ישר קשר ברשת האינטרנט. היום (יום א') הוא יובא להארכת מעצר בבית המשפט. החשוד נעצר בעקבות תלונת הנערה שטענה כי יצר עמה קשר לאחר שהתחזה לאחר והורה לה לבצע בגופה במעשים בעלי אופי מיני.

ביום שלישי האחרון, התקבלה במשטרה תלונתה של נערה שדיווחה במוקד 105, על כך שעברה אונס וירטואלי ברשת. חוקרי המשטרה גבו את תלונתה של הקורבן, נערה בת 15 תושבת תל אביב, שתיארה כיצד החשוד, אשר התחזה לאחר, יצר עימה קשר באמצעות אפליקציה במרשתת וקיים עימה שיחות בעלות אופי מיני ואף הורה לה לבצע בגופה מעשים בעלי אופי מיני כולל מול מצלמה.

חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את זהות החשוד ואתמול עצרו אותו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. הבוקר יובא החשוד לביהמ"ש השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו בין השאר על מנת לבדוק באם ישנן קורבנות נוספים.

במקרה נוסף, הודיעה הפרקליטות כי תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד תושב הקריות, בן 59, שנעצר בחשד לביצוע אונס בילדה כבת 7 במחסן הבניין בו היא מתגוררת.

החקירה החלה במשטרה לפני מספר שבועות עם קבלת תלונה בתחנת משטרת זבולון בדבר חשד לאונס קטינה כבת 7 במחסן הבניין בו היא מתגוררת על ידי אדם המתגורר בשכנות לקורבן. במסגרת חקירה מורכבת ומאומצת שניהלה תחנת זבולון, וכללה עד כה מגוון פעולות ובהן איסוף ממצאים וגביית עדויות, עצרו בלשי תחנת זבולון את החשוד, תושב הקריות בן 59 שעל פי החשד ביצע את המעשה ועצרו אותו כאשר בחיפוש בביתו של החשוד נתפסו חומרים פורנוגרפיים של קטינים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות