אישום: איים על זוגתו לשעבר במשך חצי שנה

צעיר מהשרון נאשם כי הפיץ תמונות אינטימיות של חברתו לשעבר, איים לרצוח אותה ולפגוע בחברותיה. באחד המקרים כתב על זרועו את שמה בדם ושלח לה תיעוד
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד צעיר תושב השרון, אשר איים לרצוח את זוגתו לשעבר, להפיץ ברבים תמונות אינטימיות שלה וכן לפגוע בחברותיה. באחד המקרים כתב על זרועו את שמה בדם, תיעד ושלח לחברתו לשעבר תמונה.

מכתב האישום עלה כי במשך חצי שנה הטריד את המתלוננת בעשרות הודעות וואטסאפ, כולל הודעות קוליות ושליחת תמונות בהן הוא מפנה כלפי המתלוננת וכלפי חברותיה איומים ברצח.

על אף שהוצא נגד החשוד צו הטרדה מאיימת האוסר עליו להתקרב אל המתלוננת ונאסר עליו ליצור עימה כל קשר, הנאשם התעלם מצו ביהמ"ש ותוך שימוש בטלפונים של אחרים, שלח למתלוננת ולחברותיה איומים.

בנוסף, החשוד הגיע למקום מגוריה של המתלוננת והשחית ציוד השייך לה. באירוע אחר, שלח הנאשם למתלוננת תמונה ובה נכתב על זרועו, בחומר הנראה כדם, שמה של המתלוננת.

הנאשם נעצר ע"י המשטרה לפני כשבועיים ומעצרו הוארך מעת לעת. כעת, עם תום החקירה, הגישה משטרת חטיבת התביעות כתב אישום נגדו. כתב האישום מכיל 12 אישומים שונים בעבירות של איומים, פגיעה בפרטיות, הסגת גבול פלילית והיזק לרכוש.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות