בלי גלימה ובלי נעליים – מדור החברה של אוביטר סוגר שבוע

סוגרים עוד שבוע במדור הרכילות שלנו עם מיטב עוה"ד של אוביטר. אל תחמיצו את החשיפות של השבוע, מה הם עשו ואיפה בילו
זהר אטיאס |
המוסך השבועי של מגזין אוביטר

אז שיאו של חודש מרץ הגיע וכך גם השבוע שלנו במדור הרכילות של אוביטר. כהרגלנו, נשתף אתכם על כל ה"מי מה ומו", אם כי הפעם הוספנו כמה יחידי סגולה שהגיעו להצטלם לפרויקט "הפליליסטיים" המהודר שלנו. בראיון אישי ונוקב שנערך באולפנינו השבוע למדנו עליהם קצת יותר מהרגיל ועל המקצוע המאתגר שבחרו. מצאנו בין השורות פרטים שבהחלט שווה לשתף, אז הניחו את הגלימה והנעליים בצד כי השבוע יהיה מעניין במיוחד.

את המדור אנחנו פותחים ממש כמו אמא ואבא שגאים עד מעל הראש! בין הטיפות והתיקים, השאפתנות והחריצות סיים בהצטיינות עו"ד מור עטיה תואר שני במשפטים באוניברסיטת ת"א, ולנו אין מילים. אנחנו גאים ומלאי השראה מההישגים הנפלאים שלך, עלה והצליח מור היקר!

השבוע חגגנו את יום האישה. בין הפרויקטים בהם לקחו חלק נבחרת מדהימה של עורכות הדין שלנו, ניסינו למצוא דווקא את הג'נטלמן שלא שכח את היום החשוב – גילינו שעו"ד שמחה כהן הוא האחד! אשתו היקרה של עו"ד כהן, רחל, שיתפה אותנו במשלוח הזר הצבעוני והמקסים ששלח לה לכבוד החג, אין כמו פרחים טריים, כל הכבוד שמחה היקר!

אז המסעדות נפתחו, תו ירוק? תודו שהתגעגעתם למסעדה שהייתה הכי פחות זמינה למשלוחים לאורך הסגר בת"א (למי שמכיר- ומי שלא כדאי) הבית התאילנדי. עו"ד לילך יחזקאל עושה בחירות נכונות בהחלט עם התו הירוק, והבעל המקסים שלה. אוהבים אותך לילך!

תשמעו, לא כולם אוהבים גולש, אך נראה שלגולש של עו"ד אילן כץ אי אפשר לסרב. כמה צבעים של ירקות שורש בריאים וטעימים, נראה תענוג אמיתי!

 

לרגע קטן אנחנו הופכים את מדור הרכילות שלנו למגזין אופנה, בדרך כלל אנחנו מספרים וכותבים על הא ודא, הפעם אנחנו רק רוצים לומר לעו"ד אליז קסטנטיני – את יפייפיה אמיתית! אוהבים תמיד!

עו"ד בן מעוז הוא סמל להצלחה. הוא צעיר, שאפתן ומקצוען אמיתי. מעבר לכל הכישורים וההתמדה חסרת הפשרות שלו, אנו נוכחים לגלות בשנית או בשלישית עד כמה שהוא מרואיין נפלא, יש לו חיוך מקסים ותשובות רהוטות ומרתקות לכל שאלה, תמיד שמחים לארח אותך באולפנינו בן היקר.

עו"ד אילן כץ מכה שנית. גם הוא ביקר השבוע אצלנו באולפן וענה לנו על רשימה ארוכה של שאלות, כששאלנו אותו במה היה בוחר לעסוק אם לא היה הולך ללמוד משפטים הוא ענה שכנראה שהוא היה סטנדאפיסט, אילן, אתה מצחיק את השופטים?

כבוד גדול היה לארח את עו"ד אייל בסרגליק אצלנו השבוע. הוא לא רק מקצוען אלא גם אדם עם לב רחב במיוחד. מהלך רוחו דרך השקפת עולמו ועד האמונה המרגשת שלו, גילינו אדם שהוא עולם ומלואו, היה מרתק!

לוגו אוביטר - בלי גלימה ובלי נעליים

על הפליליסטית הבאה אנחנו ממש מתרגשים לספר לכם: לצד הקשיחות המחייבת מצאנו אישה ומרואיינת מהמתוקות שפגשנו – עו"ד נורית מעטוק, נעתקה נשמתנו מהקסם שאת! שולחים נשיקות וחיבוקים.

עו"ד תומר שוורץ מככב זו הפעם השנייה במדור הרכילות שלנו, גם הוא ביקר אצלנו השבוע והפגין כושר ביטוי בלתי נדלה על כל שאלה ושאלה, הוא לא עצר ולא גמגם ולו לרגע קט. זה הסתדר לנו מצוין כשגילנו בסיום הריאיון שהוא הבעלים של הרומן – "פשוט פלילי", מחר, בין הקניות והסידורים, כמובן שאנחנו עוברים בסטימצקי.

 

אינספור של ברכות ואיחולים לעו"ד דנה נוף היקרה שלנו! מאחלים לך שתמשיכי להיות בדיוק כפי שאת! אישה מרגשת ונעלה שכל רגע איתה הוא מתנה אמיתית. מעבר לאשת מקצוע מומחית ומסורה מדובר באישה טובה וכה מיוחדת, הרבה הרבה מזל טוב יקירה! אוהבים מאוד צוות אוביטר.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות