איימה וקיימה – נטלי דדון תבעה את עומרי חיון

הדוגמנית טוענת בתביעת דיבה שהגישה לביהמ"ש השלום בת"א כי בעל אתר הרכילות פרסם נגדה ידיעות פוגעניות ומכפישות ובין השאר כתב כי "הלכה לעולמה"
דנה לווינסקי |
"רשת ציד", נטלי דדון, צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגשה תביעת לשון הרע על ידי הדוגמנית נטלי דדון, נגד מפעיל אתר האינטרנט עומרי חיון. לטענת דדון מדובר בחמישה פרסומים פוגעניים ובבחינת "סיכול ממוקד" שנועד לפגוע בדדון ביודעין, בשמה הטוב ובמוניטין שצברה בעמל רב, במרוצת שנים, במסווה של פרסום אובייקטיבי.

עוד בנושא:

על פי התביעה, מזה למעלה משנתיים, החל מחודש אוקטובר 2019, פרסם חיון ועודנו מפרסם פרסומי נאצה אודות דדון ועושה כל שלאל ידו בכדי לפגוע בשמה הטוב, שוב ושוב.

בין השאר, לפני כחודש, פרסם חיון ידיעה בזו הלשון: "איכס! מעצבה התיקים נגד נטלי דדון: היא קיבלה תיקים ב-8 אלף שקל ולא פרסמה אותנו- זאת גנבה".

בגוף הידיעה צוין בין השאר, כי "המשטרה תעצור את הכוכבת הדועכת נטלי דדון?". כמה ימים לאחר מכן פרסם עומרי חיון: "בצער רב הדוגמנית נטלי דדון הלכה לעולמה" ולפני כשבוע פרסם שוב: "בצער הרב :נטלי דדון הלכה לעולמה בגיל 36. המשטרה חוקרת: הדוגמנית המפורסמת שעברה משבר נמצאה ללא רוח חיים…".

דדון ציינה בתביעה כי תעשיית הבידור ויחסי הציבור בנויה על דעת הקהל הרחבה ועל יחסי אנוש טובים. בפרסום הציג הנתבע את התובעת כ"מסוכנת ברמות הכי גבוהות".

"לא למותר לציין", כך נכתב בתביעה, "כי פרסום פוגעני זה וגרורותיו הסבו לתובעת נזק רב אשר לא ברור בשלב זה אם ימצא לו מרפא".

דדון הוסיפה בתביעתה: "אמור מעתה כי מטרתו העיקרית של הנתבע בפרסומים אלה היא לפגוע במשלח ידה כדוגמנית מצליחה וכאשת ציבור, ולכל הפחות לפגוע בצורה ממשית בפרנסתה ובמשלח ידה. יודגש, כי שמה הטוב של התובעת הינו כל מה שיש לה, זה מקור פרנסתה ומשלח ידה ומכאן, כי אין ולא יכולה להיות כל מחלוקת, כי יש בפרסום האמור משום פגיעה אנושה בשמה הטוב של התובעת ובמשלח ידה ועוד יותר מכך, בפני בן זוגה, ילדה, אנשים עימם היא עובדת וגורמים שונים בתחום תעשיית הבידור ובילדיה שאמורים להתמודד עם רפש כגון זה בשל התנהלותו הקלוקלת של הנתבע".

לשיטתה של דדון, מטרתו העיקרית של חיון היא "לבזות, להשפיל ולאמלל את חייה של התובעת, וזאת על ידי ביזוי התובעת ברבים, כאשר כל חשיפה של הפרסום הפוגעני למקור מידע גדול יותר עונה על צרכיו הזדוניים. מדובר בסיכול ממוקד זדוני שנועד להרוס את שמה הטוב של התובעת ולפגוע בה באופן מכוון".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות