נאשם שישי ברצח בדריג'את

המקרה אירע לפני כחודשיים במהלך קטטה המונית שלוותה בידויי אבנים וירי, במהלכו נפצע קשה תושב הכפר, כבן 25, שלאחר מכן מת מפצעיו
מעיין לביא |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

כתב אישום שישי במספר, הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, נגד תושב דריג'את שבדרום, הוא נאשם ברצח שהתרחש ביישוב, לפני כחודשיים. הנאשם מצטרף לחמישה נוספים, גם כן תושבי המקום, שכבר הוגש נגדם כתב אישום על עבירת רצח.

לפני כחודשיים, בשעות הערב, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות קטטה המונית מלווה ידויי אבנים וירי ביישוב דריג'את. כוחות משטרה פעלו להשלטת הסדר תוך שימוש באמצעים וביצעו מעצרו של חשוד, תושב דריג'את כבן 25, במעורבות באירוע תקיפתו של צעיר אשר נזקק לטיפול רפואי, פונה לבית החולים ומאוחר יותר נמסר על מותו.

עם התקדמות החקירה עלה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב לגבש תשתית ראייתית לכאורה כנגד חמישה חשודים בתקיפת המנוח בדקירת סכין, אבנים ומקלות. מעצרם של החשודים, תושבי דריג'את, הוארך מעת לעת בחשד לרצח ועם תם מלאכת החקירה הוגש לפני כחודש כתב אישום כנגד החמישה עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

צוות החקירה המיוחד, המשיך בחקירתו ובתחילת החודש, ביצע מעצר של חשוד נוסף, תושב דריג'את בן 34. מעצרו הוארך בחשד למעורבותו באירוע הרצח וכעת עם תום החקירה, הוגש גם נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות