הורשע בייבוא 8 ליטר של סם האונס – ביהמ"ש הסתפק בימי מעצרו

הנאשם, תושב ת"א, 40, בעל עבר פלילי מכביד, הואשם כי ייבא את הסם במזוודה מספרד. ביהמ"ש קיבל את הסדר הטיעון המקל אליו הגיעו התביעה וסנגורו, עו"ד מור עטיה
אייל חן |
ייבוא סם
אילוסטרציה envato

שופט בית משפט המחוזי מרכז בלוד, עמי קובו, הסתפק בימי מעצרו של תושב תל אביב, בן 40, עם עבר פלילי מכביד, שנאשם ביבוא 8.25 ליטרים ״סם אונס״ מספרד במזוודה וצירוף תיק של החזקת סמים מסוג קוקאין, mdma וסם אונס. השופט קיבל את הסדר הטיעון אליו הגיעו התביעה והסנגור מור עטיה.

עוד ידיעות של עו"ד מור עטיה:

על פי כתב האישום בחודש פברואר שעבר, בשעות הערב, בנמל התעופה בן גוריון, נכנס הנאשם ארצה, בטיסה מספרד, כשברשותו מזוודה בתוכה 8 בקבוקים המכילים סם מסוכן מסוג ג׳י.בי.אל (GBL) בנפח כולל של 8,250 מ״ל, בשווי כולל של כ־35 אלף שקלים. פרט לכך הוא הואשם גם שכאשר נסע ברכבו, החזיק 3 בקבוקים המכילים סם מסוכן מסוג ג׳י.בי.אל (GBL) בנפח כולל של 157 מ״ל.

הגיע להסדר. עו"ד מור עטיה

מאז חודש פברואר שהה הנאשם במעצר, כאשר הסנגור עו"ד מור עטיה, הגיע להסדר טיעון מקל עם התביעה שלפיה היא תספק בימי מעצרו של הנאשם ועונש המאסר על תנאי אותו הוא חב יופעל כולו בחופף לעונש המאסר.

השופט עמי קובו שקיבל את הסדר הטיעון כתב בהחלטתו כי: "הצדדים הגיעו להסדר טיעון במסגרתו עתרו במשותף, לאחר שהתקבלו תסקירים חיוביים מאת שירות המבחן להסתפק בימי מעצרו של הנאשם אשר עצור מזה תקופה ארוכה וזאת לצד עונשים נלווים. לאחר ששמעתי את טיעוני הצדדים ועל אף ההקלה המשמעותית אשר לה זוכה הנאשם במסגרת הסדר הטיעון, סבורני כי הסדר הטיעון סביר ומאוזן ויש לכבדו".

לאתר עורך דין פלילי מור עטיה

_____________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט עמי קובו

_____________________________________________

עו”ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות