פרשת כרמל מעודה: סייעת נוספת מהגן הורשעה בתקיפה

לירז נתן, שעבדה כסייעת בגן "בייבי לאב" בראש העין, הורשעה בתקיפת הילדים, בהכאתם, גרירתם ובהטחתם על הרצפה. הפרקליטות: "הפרה את האמון שניתן בה"
נעמה כהן |
לירז תפארת נתן, הסייעת של כרמל מעודה, בבית המשפט

שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, דרור קלייטמן, הרשיע את לירז נתן, הסייעת של הגננת כרמל מעודה, בתקיפת ילדי הפעוטון, בני 3 חודשים עד 3 שנים. נתן הורשעה בעשר עבירות מהן שבע עבירות של תקיפה בידי אחראי ועוד שלוש עבירות של תקיפת סתם.

עוד בנושא:

על פי כתב האישום, נתן הואשמה בתקיפת חמישה ילדים בגן "בייבי לאב", שהפעילה מעודה בראש העין. בכתב האישום צויין כי נתן הכתה את הילדים, גררה אותם, הטיחה אותם על הרצפה.

השופט קלייטמן ציין בהחלטתו כי התביעה הוכיחה את אשמתה של נתן, זאת לאחר שצפה בסרטונים. "ניתן לראות שהנאשמת תופסת את ידיה של פעוטה ומשתמשת בכוח כדי להושיב אותה", כתב השופט על אחד הסרטונים והוסיף באשר לסרטון אחר: "כפי שניתן לראות, הנאשמת מושיבה קטין ומשתמשת בחולצתו, מלבישה אותה על גב הכיסא כדי שלא יוכל לזוז מהכיסא – ואכן ניתן לראות שהקטין מנסה לזוז ולא מצליח".

בנוגע לסרטונים נוספים שהוכיחו את אשמתה של נתן כתב השופט: "ניתן לראות שהנאשמת מכה על ידיו של קטין. תגובת הקטין מצביעה על כאב שנגרם לו מהתקיפה… ובסרטון נוסף ניתן לראות שהיא דוחפת לחם לפי הקטין. ניתן לראות שהקטין עשה את צרכיו על פיסת נייר ונאסר עליו לזוז משם. בצפייה בסרטון ניתן לראות אוחזת בחוזקה בקטין וגוררת אותו".

בתחילת הפרשה הוגש כתב אישום נגד מעודה בלבד. אולם לאחר שחוקרי המשטרה צפו בעוד ועוד סרטונים ממצלמות הגן, הם הבחינו בכך שגם נתן תקפה את הילדים הרכים, נתן נחקרה ושוחררה לביתה ובהמשך הוחלט להגיש כתב אישום גם נגדה. שלב הטיעונים לעונש יהיה בנובמבר לאחר ששירות המבחן יגיש תזכיר בעניינה של הסייעת.

עו"ד איריס פיקר סגל מפרקליטות מחוז מרכז אמרה: "בית המשפט קיבל את עמדתנו, דחה את טענות הסניגורים והרשיע את הנאשמת שהפרה את האמון שנתנו בה ההורים, כאשר הפקידו בידיה את היקר להם מכל, ילדיהם הקטינים, ובמקום לדאוג להם ולטפח אותם, תקפה אותם בהזדמנויות שונות".

___________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט דרור קלייטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות