שוד לא מוצלח: איים עם סכין ויצא עם 50 שקלים בלבד

שודד ותיק מבת ים, שריצה עד כה 18 שנות מאסר, לא תכנן לסיים כך את יום עבודתו: על פי כתב האישום שהוגש נגדו הוא הגיע לפיצוציה בעיר מגוריו ואיים על המוכר בסכין, אולם העובד לא איבד עשתונות, השליך לעברו כיסא והצליח להניס אותו מהמקום
נעמה כהן |
שוד בפיצוציה, ארכיון

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום בגין שוד, נגד תושב בת ים, בן 45, שריצה עד כה 18 שנות מאסר בגין מעשי שוד, סמים ועוד. השודד הוותיק הסתבך עם המוכר הלא נכון, שלא נכנע לאיומים והצליח להניס אותו מהמקום עם 50 שקלים בלבד.

על פי כתב האישום, בשעות הערב לפני כשבועיים, הגיע הנאשם כשברשותו סכין לפיצוציה, ובשלב מסויים לאחר סיור במקום, שלף הנאשם את הסכין, אחז בצווארו של המוכר, הניף לעברו את הסכין באופן מאיים ודרש ממנו לפתוח את הקופה. בתגובה, נסוג המוכר לפינת העמדה.

הנאשם לא ויתר צעק עליו ”פתח את הקופה יא בן זונה" ובעודו אוחז בסכין בכיוונו של המוכרן, נכנס אל העמדה, נטל שטר כסף מזומן בסך 50 שקלים שהיה מונח על הקופה, וניסה לפתוח את הקופה באמצעות הסכין משכשלו ניסיונותיו, איים הנאשם על הנער קטין "פתח את הקופה, אם לא אני אתן לך אחת".

בשלב זה הנאשם התקרב למוכר ובעוד זה מנסה להתגונן תפס הנאשם את רגלו. המוכר לא ויתר, השתחרר מאחיזת הנאשם, הרים כיסא שהיה מונח במקום וחבט באמצעותו בכתפיו של הנאשם בניסיון להניסו. בתגובה לכך, תקף הנאשם את המוכר בכך שהכה אותו בפניו באמצעות אגרופיו וניסה לדקור את גופו באמצעות הסכין תוך כדי שהוא קורא לעברו: "אתה מת.. אתה מת עכשיו". המוכר, שלא איבד עשתונות, היכה באמצעות אגרופיו בפניו של הנאשם ומיד לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום.

כעבור זמן מה נעצר הנאשם ובחקירתו מסר כי נכח בפיצוציה, אולם רק התווכח עם המוכרן לגבי המוצרים והכחיש כי שדד אותו. בהמשך הנאשם סירב לצפות בסרטוני השוד וטען כי הוא לא רואה טוב, כי שמט את משקפיו בפיצוציה, זאת על אף שהחוקרים החזירו לו את משקפיו אותם הפיל בפיצוציה במהלך השוד.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות