אכזריות כלפי בע"ח: ששיסו כלבים בצבי

בפעילות משותפת של מג"ב ורט"ג נעצרו 4 חשודים בציד בלתי חוקי. הם נעצרו לאחר שפרסמו ברשת החברתית תיעוד של כלבי סלוקי רודפים אחר צבאים תחת עידודם
דנה לווינסקיי |
חיית בר, צבי ארצישראלי. צילום: ויקיפדיה CC BY-SA 3.0

בפעילות משותפת של משמר הגבול, ורשות הטבע והגנים נעצרו 4 חשודים בציד בלתי חוקי לאחר שפרסמו ברשת החברתית כיצד הם מעודדים כלבים לתקוף צבאים בנגב וכיצד הם לוכדי צבי.

מידע מודיעיני שהתקבל במחוז הדרומי של המשטרה בדבר חשודים בני משפחה אשר עוסקים בציד בלתי חוקי הוביל אתמול לפעילות משותפת של מג"ב, מחוז דרום של המשטרה ורט"ג ולפשיטה של עשרות לוחמי מג"ב על מספר בתים בתל שבע. במסגרת החקירה הגיע לידי המשטרה בין היתר סרטון שעלה לרשת החברתית ובו נראים כלבי סלוקי רודפים אחר צבי ואף מצליחים לתפוס אותו כאשר על פי החשד חלק מהעצורים הם אלה ששיסעו את הכלבים, נהגו ברכב שטח אחר הצבי ולכדו אותו.

בפעילות שנערכה אתמול (יום א') עוכבו 2 חשודים לאחר שביום שישי האחרון נעצרו שני חשודים נוספים. בפעילות אף נתפסו ממצאים רבים הקשורים לציד בלתי חוקי ואותרו 4 כלבי סלוקי שעונים על התיאור של הכלבים בסרטונים שבידי המשטרה.

במהלך החיפוש באחד הבתים והחרמת הכלבים נעצר חשוד חמישי בגין תקיפת הלוחמים והוא הועבר לחקירת המשטרה. החשודים בשנות ה- 20-30 לחייהם תושבי תל שבע עוכבו להמשך חקירה וארבעת הכלבים הועברו לרשויות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות