בגלל חוב של שלושת אלפים שח חטפו ועינו אדם במשך שלושה ימים.

חקירת הפרשה החלה לאחר שהתקבל בחודש שעבר במשטרה מידע לפיו בחודש יוני האחרון, בעקבות חוב של שלושת אלפים שקלים הותקף הקורבן באופן קשה מספר פעמים על רקע דרישת החוב. בחקירה עלה כי לאחר כל תקיפה במהלכה הוכה האיש נמרצות, הוא ננטש על ידי התוקפים לבדו בערים שונות באזור השפלה. באחד ממקרי התקיפה לפני כחצי שנה, נזקק הקורבן לטיפול רפואי בחדר מיון בבית חולים לאחר שנחבל בראשו.
נעמה כהן |

 

חוקרי ימ״ר מרכז של המשטרה הזדעזעו לנוכח האכזריות שהפגינו חברי אירגון פשיעה מקומי ברחובות כלפי תושב מרכז הארץ אשר חטיפה והתעללות קשה בשל חוב כספי בשיאה של הפרשה האיש הוכה והוחזק כפות במקלט עם בקבוק מים קטן וללא מזון במשך שלושה ימים. בעקבות חשיפת הפרשה נעצרו שני תושבי רחובות מהנוק "באבאי" טגניה בן 24 בחשד שעמד מאחורי החטיפה ואביב עלמה בן 19 החשוד בתקיפתו של הקורבן. במשטרה פועלים לאתר עוד כעשרה חשודים שמעורבים באירוע.

בחודש יוני האחרון, כאשר שהה הקורבן ברחוב בראשון לציון עצר לידו רכב ממנו יצא החשוד מהנוק טגניה ואדם נוסף, הכניסו אותו בכוח אל הרכב בו היו חשודים נוספים, והוא הוסע לבית הקולנוע הישן בקריית משה ברחובות.

במבנה הנטוש היו על פי חשד המשטרה חשודים נוספים, כעשרה במספר, שהיכו אותו בברזלים ואף הפשילו את מכנסיו. לאחר התקיפה הקשה הוסע הקורבן למקלט סמוך, הוכנס על ידי נחשוד טגניה ואדם נוסף למקלט דרך החלון, שם נכבל בידיו באזיקון וברגליו בחבל. החשוד והאדם הנוסף השאירו לקורבן בקבוק מים קטן ללא מזון כלל, וכך הוא הוחזק, על פי החשד, במשך שלושה ימים.

הקורבן שוחרר על ידי החשוד טגניה לצורך הבאת כסף ושב לביתו. בחקירה עלה כי החשוד גייס דרך מכריו ומשפחתו את סכום הכסף, כאשר לאחר בירור שערכו מכריו עלה כי סכום החוב תפח משלושת אלפים שח ל חמש עשרה אלף שח

בסוף החודש שעבר, הגיע החשוד טגניה ואדם נוסף לבית העסק של מכרי הקורבן ואספו משם מעטפה ובה כספי החוב.

לאחר שהתקבל המידע במשטרת מחוז המרכז הוחלט להעביר את החקירה לידי ימר מרכז, שפתחה בחקירה סמויה, במהלכה נעצר טגניה בסוף חודש אוגוסט בחשד למעורבות בחטיפה, וכעבור מספר ימים נעצר אביב עלמה בחשד למעורבות בתקיפת הקורבן.

בסוף השבוע האחרון הובאו החשודים להארכת מעצר נוספת, בבית המשפט בראשון לציון במהלכה הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מצורף סינק ראש צוות החקירה בימ"ר מרכז רפ"ק דוד בנו

קרדיט צילום-דוברות המשטרה*

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות