ניסה לדקור את הרב דוד אבו חציארה בנהריה נהדף על ידי חסידיו ונעצר

הימים של חודש אלול מביאים המונים אל חצרו של הרב דוד אבו חציארה בנהריה שנחשב לאחד מגדולי המקובלים היום. אלא שמה שקרה הלילה החצר הרב גרמה לזעזוע בקרב העולם הרבני בישראל. המשטרה עצרה לחקירה תושב עכו כבן 40 בחשד שנכנס בכוח אל חצרו של רב תוך שהוא משמיע גידופים וניסה על פי חשד המשטרה לתקוף כת הרב. על פי המשטרה ברשותו של החשוד נתפסה סכין.
נעמה כהן |

אתמול בערב בסמוך למועד צאת השבת שאל חצר ביתו של הרב החלו להתגודד כמידי מוצאי שבת עשרות מאמינים שהגיעו להתייעץ או לקבל ברכה מהרב התקבלו דיווחים במוקד 100, של המשטרה ממספר מבאי המקום על כך שתושב עכו כבן 40 נכנס בכוח אל ישיבה בעיר נהריה, תוך שהוא מגדף את הרב ומנסה לתקוף את הרב. עוד עולה מהדיווחים ומה חקירה כי כאשר בלמו אותו עוזריו של הרב ומנעו את התקרבותו, נתפסה ברשותו של החשוד סכין.
כוח ממשטרת נהריה הגיע מיד למקום ועצר את החשוד, על פי המשטרה השוטרים תפסו את הסכין כראיה,
הבוקר מתכוונת המשטרה להביא את החשוד לבית המשפט בעכו לדיון בבקשה להאריך את מעצרו. המהלך הדיון תבקש המשטרה לשלוח את החשוד להסתכלות פסיכיאטרית בבית חולים לבריאת הנפש.

המשטרה מנסים לבדוק עתה מה המניע למעשהו של החשוד.

הרב דוד אבו חציארה נחשב לאחד מגדולי המקובלים כיום. הוא כיהן בעבר כרב הראשי של העיר נהריה, הוא עומד היום כראש ישיבה בעיר ויש לו השפעה רבה על גורמים שונים שכן רבים מבאי החצר שלו נמנים פוליטיקאים, אנשי עסקים לצד אנשי צבא ומאמינים מכלל הציבוריות הישראלית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות