מורה בפנימיה בצפון וצעיר בן 19 בדרום נעצרו בחשד לעבירות מין כלפי ילדים

בשני מקרים שונים עצרה המשטרה עצרה חשודים בעבירות מין במקרה הראשון נעצר בשעות הצהריים מורה בכפר נוער סמוך לעתלית, בחשד שביצע מעשים מגונים במספר קטינים בפנימיה בה הוא מלמד במקרה השני נעצר צעיר בן 19 שאיתר נערים ברשת וביצע בהם מין וירטואלי.
נעמה כהן |

מחקירת האירוע בכפר הנוער עולה עד עתה כי המשטרה עצרה היום, בתום חקירה סמויה בת מספר שבועות שניהלה בכפר נוער השוכן במישור חוף הכרמל, מורה בן 40 בפנימיה בחשד שביצע מעשים מגונים במספר ילדים ונערים הלומדים במקום.
בלשי מחוז חוף של המשטרה עצרו בביתו את החשוד שהובא לחקיּרה בתחנת המשטרה בטירת הכרמל, במהלך החיפוש תפסו השוטרים מחשבים והתקני אחסון דיגיטאלים, בביתו ובמשרדו בפנימיה בנסיון לברר אם הם מכילים חומר פדופילי או התכתבויות עם חלק מהקורבנות.

״ככל שיידרש חקירתית, תבחן הבאתו מחר לדיון בבית המשפט השלום חיפה בבקשה להאריך את מעצרו.״ נמסר מהמשטרה

בפרשה השניה חקרה משטרת מרחב נגב בשבועיים האחרונים חשד למקרה פדופיליה במהלכה נעצר חשוד, צעיר כבן 19, שהתחזה לקטין ויצר קשר עם קטינות מתחת לגיל 13 באמצעות תוכנת "ווטסאפ". היום צפויה הפרקליטות להגיש לבית המשפט בבאר שבע כתב אישום נגד החשוד.

הפרשה נחשפה בעקבות חקירת 2 תלונות שהוגשו לפני כשבועיים על ידי אימהות לקטינות, בגילאי 10 ו-12 מערים שונות בדרום: באר שבע ואשדוד, כנגד חשוד שמזדהה כקטין ויוצר עמן קשר באמצעות תוכנת ה"ווטסאפ". בעקבות תלונות אלו ופעולות חקירה שנפתחה מיד, נעצר החשוד במעשה, תושב באר שבע כבן 19, והוא הועבר לחקירה בה מסר את גרסתו. מעצרו של החשוד הוארך במהלך תקופה זו לבקשת חוקרי המשטרה כדי להמשיך בחקירה

בתחילת החודש התלוננו שתי אימהות כנגד החשוד וסיפרו כי זה יצר קשר עם בנותיהן ודרש כי יצלמו את רגליהן. אחת האימהות התחזתה לביתה ויצרה עמו קשר על מנת לברר את טיב פנייתו. לאחר שהוגשה תלונה, כאמור, ובוצעו פעולות חקירתיות נעצר החשוד והועבר לחקירה שם טען כי התחזה לקטין יפה תואר שצלח לו עם בנות. בדיקת החוקרים שנעשתה למכשיר הנייד של החשוד, העלתה חשד נוסף כי החשוד פנה לבנות נוספות ברחבי הארץ שחלקן שיתף פעולה עם החשוד וחלקן לא.

גורם במשטרה אמר ״ אנו מבקשים שוב להדגיש כי על ההורים להמשיך ולהיות מעורים בכל הקשור להתנהלות ילדיהם ברשת החברתית, בכלל זה באפליקציות השונות בפלאפון.״

בהודעת המשטרה בעקבות מעצר הצעיר נאמר ״משטרת ישראל תמשיך במאבק ללא פשרות כנגד אלו המנסים לפגוע בקטינים באמצעות המרשתת, ותפעל למצות עם אלו את הדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות