מכת אש באילת

במהלך סוף השבוע התמודדו לוחמי האש מתחנת אילת עם מספר ארועים מורכבים וביניהם חילוץ של משפחה ממעלית, כאשר אם המשפחה בהריון מתקדם, שריפת דירה מורכבת בערב שישי ושריפה באולם משחקים בבית מלון בעיר.
נעמה כהן |

ביום שישי לקראת הצהרים נקראו לוחמי אש מתחנת אילת למשפחה הנמצאת בתא מעלית תקוע. הצוות שהגיע למקום יצר קשר מילולי עם הלכודים ומתוך השיחה הבין כי אופיים של הלכודים מעט בעיתי ויש לפעול במהירות, עוד טרם הגעת טכנאי המעליות למקום.

מדובר באישה הריונית הנמצאת בתא המעלית עם פעוט נוסף ובן זוגה. השיחה הקצרה אותה ניהל הצוות עם הלכודים, יצרה אצלם תחושה כי אם לא יתערבו מיידית ויחלצו את המשפחה, מפלס הלחץ בתוך התא הקטן יזנק מעלה ויחריף את המצב, המלחיץ מאליו.

הצוות התחיל לעבוד לפילוס המעלית בקומה הקרובה וניתוק המתחים לבטיחות החילוץ, כשבשלב זה הגיע טכנאי המעליות למקום וסייע בחילוץ המהיר.

המשפחה חולצה ללא פגע והטיפול במעלית הועבר לטכנאי ולחברת המעליות.

מאוחר יותר באותו היום, דיווח על להבות בגובה רב ועשן סמיך היוצאים מהקומה השנייה של בית פרטי, הקפיצה למקום 6 צוותי כיבוי.

מדובר בבית פרטי ובו שתי קומות, כאשר גג הקומה השנייה, הבנוי על קונסטרוקצית עץ ועליו מונחים רעפים, בוער כמעט בכללותו. הבית נמצא במרחק מה מרחבות החניה, בהן התמקמו רכבי הכיבוי ושבילי הגישה הצרים מסביב לבית ובתוכו יצרו תשתית מורכבת שהיוותה קושי לפריסה של קווי מים לטובת הכיבוי.

בנחישות רבה ותוך זמן קצר לוחמי האש כבר רצו בתוך הבית לחיפוש אחר לכודים או פצועים והתחילו בפעולות כיבוי, שהפעם היו ארוכות מעט, מאחר ומדובר במטען אש רב המעורב בשריפה. יש לציין, שבמקצועיות רבה, לוחמי האש מנעו את התפשטות האש למבנים סמוכים כבר בשלב הראשוני (בידוד השריפה).

במהלך השריפה לא נכחו בבית הדירים ומספר בעלי חיים הוצאו מהדירה ללא פגע.

לשריפה במשחקיה בבית מלון בעיר, יצאו הלוחמים קצת אחרי צאת השבת. מדובר במשחקיה של מלון קלאב הוטל שבער בה מתקן רכיבה לילדים.

לוחמי האש, ביחד עם אנשי הביטחון של המקום, ביצעו פעולות כיבוי ושחרור עשן וצוותים נוספים של לוחמי אש, עסקו בסריקות אחר נפגעים או לכודים,

גם באירוע זה לא היו נפגעים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות